til dem der har været gravide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

AndreasMor84

Cilas skriver:

Hvad er ligamentsmerter, egentlig ?

Det er båndende mellem livmoderen og bækkenet der giver sig i takt med, at livmoderen vokser.. det føles som stikkende smerter i lysken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Melanie-Marie

Cilas skriver:

Hvad er ligamentsmerter, egentlig ?

Måske kan dette hjælpe, baby.dk's egen forklaring på det

https://www.baby.dk/videnom/4p43/graviditet-ligamentsmerter.aspx

Anmeld

9. juli 2011

rogerrasch

Melanie-Marie skriver:

Jeg har en underlig stikken i underlivet, men mest ude i siderne hvordan føltes jeres symtomer?? 

det lyder rigtig meget som ligament smerter for der kan man godt have dem i siderne, det er somregel i lyskene de sidder... jeg havde mine første ligament smerter så kraftige jeg dårligt nok kunne gå og nu idag er det bare små stik hvor lyskene sidder og i selve underlivet, og i midten af maven så det kunne godt lyde sådan men det kan også være ægløsning der gør det

Anmeld

9. juli 2011

MortilCilas

SpunkenJo skriver:

Føles oftest som mens smerter, men det er leddene (mener jeg) og i det hele taget kroppen i underlivet der giver sig, sådan at der kan blive plads til baby. Det er en del af den begyndnde gravi, ligesom det at tisse ofte også er det.

Det mærkes hos den enkelte i større eller mindre grad

Gav det mening?

Tusind tak. Og ja gav mening. Nu kan jeg følge med, når folk skriver det

Anmeld

9. juli 2011

MortilCilas

Solstråle2011 skriver:

Det er båndende mellem livmoderen og bækkenet der giver sig i takt med, at livmoderen vokser.. det føles som stikkende smerter i lysken

Puha, lyder ikke rart :O

Anmeld

9. juli 2011

MortilCilas

Melanie-Marie skriver:

Måske kan dette hjælpe, baby.dk's egen forklaring på det

https://www.baby.dk/videnom/4p43/graviditet-ligamentsmerter.aspx

Tusind tak ..
Så har jeg fået sat navn på de stik jeg havde meget af .. under graviditeten

Anmeld

9. juli 2011

Melanie-Marie

rogerrasch skriver:

det lyder rigtig meget som ligament smerter for der kan man godt have dem i siderne, det er somregel i lyskene de sidder... jeg havde mine første ligament smerter så kraftige jeg dårligt nok kunne gå og nu idag er det bare små stik hvor lyskene sidder og i selve underlivet, og i midten af maven så det kunne godt lyde sådan men det kan også være ægløsning der gør det

PRÆCIS sådan der, jeg var på vej ned at vaske tøj, og ligepludselig gjorde det bare så ondt at jeg måtte sætte mig ned på hug og vente 5 min før jeg overhovedet kunne gå igen...

Anmeld

9. juli 2011

rogerrasch

Melanie-Marie skriver:

PRÆCIS sådan der, jeg var på vej ned at vaske tøj, og ligepludselig gjorde det bare så ondt at jeg måtte sætte mig ned på hug og vente 5 min før jeg overhovedet kunne gå igen...

ja det gør mega ondt. jeg havde været i bon bon land også skulle vi lige i city 2 og der kom de kraftige smerter og jeg tænkte straks at jeg måske havde været for vild i bon bon land bevæget mig for meget osv. fordi jeg have nevøerne med, så jeg var bange for jeg var ved at tabe barnet igen som jeg gjorde sidst så vi kørte et smut på skadestuen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.