til dem der har været gravide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Melanie-Marie

Jeg har en underlig stikken i underlivet, men mest ude i siderne hvordan føltes jeres symtomer?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

AndreasMor84

Melanie-Marie skriver:

Jeg har en underlig stikken i underlivet, men mest ude i siderne hvordan føltes jeres symtomer?? 

Kan du være gravid nu? For lyder enten som ÆL smerter eller ligamentsmerter..

Anmeld

9. juli 2011

SussieThyssen

Melanie-Marie skriver:

Når man er nygravid kan man sagtens få stikken i siderne, men det kan man også få ved ÆL, såe...

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juli 2011

Melanie-Marie

Solstråle2011 skriver:

det kunne jeg godt ja, hvis jeg er gravid skulle jeg være 5+5 idag, da jeg var 5+ testede jeg negativ...

https://www.baby.dk/debat/118942pi1/proever-at-blive-gravid/kan-jeg-vaere-gravid-alligevel.aspx

Har skrevet om det der ^^

Anmeld

9. juli 2011

Melanie-Marie

SussieThyssen skriver:

Når man er nygravid kan man sagtens få stikken i siderne, men det kan man også få ved ÆL, såe...

Kærligst
Sussie

altså, jeg skulle først have æl omkring den 14. 15. , det virker bare underligt... men tak 

Anmeld

9. juli 2011

SpunkenJo

Melanie-Marie skriver:

altså, jeg skulle først have æl omkring den 14. 15. , det virker bare underligt... men tak 

Det kan også bare være hovedet der spiller sin krop et puds!

Jeg havde det lissom dig, og grundet job som ikke harmonerer med foster i maven fik jeg taget blodprøver. Svaret var (efter 5 dages venten) negativt. Og en time efter svaret var modtaget fik jeg min mens.....

Så har du ikke lavet en positiv test nu hvor du er iver 5+, er du næsten med sikkerhed ikke gravid, desværre.

Hjernen er en underlig ting, og ikke til at styre....

Pøj pøj med det.

Anmeld

9. juli 2011

Melanie-Marie

SpunkenJo skriver:

Det kan også bare være hovedet der spiller sin krop et puds!

Jeg havde det lissom dig, og grundet job som ikke harmonerer med foster i maven fik jeg taget blodprøver. Svaret var (efter 5 dages venten) negativt. Og en time efter svaret var modtaget fik jeg min mens.....

Så har du ikke lavet en positiv test nu hvor du er iver 5+, er du næsten med sikkerhed ikke gravid, desværre.

Hjernen er en underlig ting, og ikke til at styre....

Pøj pøj med det.

Jo jo, det har jeg da også prøvet nogen gange før, er trods alt igang med 8. måned..

men læs dette  https://www.baby.dk/debat/118942pi1/proever-at-blive-gravid/kan-jeg-vaere-gravid-alligevel.aspx

derfor jeg synes det hele er underligt ... 

Anmeld

9. juli 2011

SpunkenJo

Melanie-Marie skriver:

Jo jo, det har jeg da også prøvet nogen gange før, er trods alt igang med 8. måned..

men læs dette  https://www.baby.dk/debat/118942pi1/proever-at-blive-gravid/kan-jeg-vaere-gravid-alligevel.aspx

derfor jeg synes det hele er underligt ... 

Alle de tegn man får kan betyde alt og ingenting desværre

Jeg havde mælk der løb ud af brysterne, og var gået 14 dage over tid, havde mega ømme dutter som var vokset en hel kopstørrelse, kvalme, ligament smerter, men negative og underlige tests.... Tests, som både viste underlige streger og slet ingen....

Jeg er klar over mit indlæg ikke er det su ønsker at høre, men det lyder altså ikke sol olmduber gravid. Du lyder tværtimod som
En hvor kroppen og hovedet gå bailando for tiden. Og det er der slet ikke noget at sige til. Når man så brændende ønsker sig en baby, spiller hovedet ofte en et lille puds. ....

Pøj pøj med det

Anmeld

9. juli 2011

MortilCilas

Solstråle2011 skriver:

Hvad er ligamentsmerter, egentlig ?

Anmeld

9. juli 2011

SpunkenJo

Hvad er ligamentsmerter, egentlig ?

Føles oftest som mens smerter, men det er leddene (mener jeg) og i det hele taget kroppen i underlivet der giver sig, sådan at der kan blive plads til baby. Det er en del af den begyndnde gravi, ligesom det at tisse ofte også er det.

Det mærkes hos den enkelte i større eller mindre grad

Gav det mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.