Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
RiUL skriver: Sikke en lækker datter I venter jer
Sikke en lækker datter I venter jer
Tak!
Og rigtig flot nyt profilbillede!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sof skriver: De var værd at vente på Hvor er hun dejlig
De var værd at vente på
Hvor er hun dejlig
Tak Som moderen synes jeg jo, at hun er noget af det smukkeste, der har sat sine fødder her på denne jord. Selvom hun ikke har sat sine fødder på jorden endnu. Hehe
Frøken J. skriver: Her kommer så endelig nogle fotos, der hører til dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/120025pi1/ultralydsscanninger/froeken-js-skoenne-3d-scanning.aspx Og ja, klart fars pige med næsen, kinderne og munden
Her kommer så endelig nogle fotos, der hører til dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/120025pi1/ultralydsscanninger/froeken-js-skoenne-3d-scanning.aspx
Og ja, klart fars pige med næsen, kinderne og munden
Det er bare sådan en fantastisk oplevelse med de 3D-skanninger.Hvor ser hun skøn ud En rigtig dejlig lille pige!
JustAnotherName skriver: Det er bare sådan en fantastisk oplevelse med de 3D-skanninger.Hvor ser hun skøn ud En rigtig dejlig lille pige!
Tusind tak! Og ja, det er en stor oplevelse!
Nåååh, her var billederne Hun er da så fin!!!! Smuk som sin mor!!!
Rosa skriver: Nåååh, her var billederne Hun er da så fin!!!! Smuk som sin mor!!!
Det var de nemlig! Og taaaak
Frøken J. skriver: Tak Som moderen synes jeg jo, at hun er noget af det smukkeste, der har sat sine fødder her på denne jord. Selvom hun ikke har sat sine fødder på jorden endnu. Hehe
Det gør man heldigvis altid
Frøken J. skriver: Ja, langt om længe! Og tak jeg tror hun kommer til at se super asiatisk ud, i hvert fald taget i betragtning at det allerede er faderens ansigtstræk hun har. Og det er jo nice Sådan en smækkerlækker ½ koreaner, kvart dansker og kvart englænder. Multinational
Ja, langt om længe! Og tak jeg tror hun kommer til at se super asiatisk ud, i hvert fald taget i betragtning at det allerede er faderens ansigtstræk hun har. Og det er jo nice Sådan en smækkerlækker ½ koreaner, kvart dansker og kvart englænder. Multinational
Iiih, jeg tror, jeg er ligeså spændt som dig på at se hende, haha! Tror hun bliver suuuper køn! Jeg er all in på multinationalitet! Det er da for fedt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128