Som lovet en update! Jeg kan desværre ikke vise jer billeder eller video endnu, da min kæreste ønsker, at hans familie får lov at se, før det smides på nettet 
Nå, men det gik godt! Vi fik hele 33 billeder med hjem + en video på en halv time. Scanningsdamen synes hun var så sød, fin og fotogen, så der blev bare taget en maaaasse fotos! Hehe
på kortet bag på dvden, hvor hun skriver nogle informationer om babyens vægt osv., har hun under køn skrevet "Ja
" hehe 
Og ja! Det er stadig en pige
Det kiggede hun efter som det første, og vi har også fået billeder med hjem af de nedre dele. Hehe. Hun har en nuttet lille numse!
Ja, hvad kan jeg sige. Man skulle tro, at min kæreste havde lavet hende på egen hånd! For hun er en TRO kopi af farmand, jeg kan slet ikke komme mig over, hvor meget hun ligner ham. Det er så vildt og dejligt! Hun har, ligesom min kæreste, et meget rundt ansigt, en bred flad næse, store læber, og meget runde kinder. Hun er såååå sød!
Nu til det sjove. Hendes hovedomkreds var normal, lårbensknoglen under gennemsnittet, og maveomkredsen over gennemsnittet. Og hvad betyder det? Ja, det betyder bare, at hun er lav og tyk. Haha. Hun har også lidt dobbelthage
Men hun vejer trods alt 'kun' 1024 gram ca., hvilket er helt normalt for dette tidspunkt. Så hun er bare lidt kompakt 
Hun ligger pt. med hovedet nede i bækkenet, men med ryggen vendt ud mod min venstre side. Således at hendes numse er i min venstre side, og hendes fødder er strukket ud foran hende til min højre side. Hvilket jo sådan set meget godt forklarer, hvorfor jeg oftest mærker liv i højre og venstre side 
Hun var meget aktiv og sprællende, og det var svært at få et billede af hendes fødder, fordi hun nærmest lå og lavede cykel-bevægelser med benene og fødderne hele tiden. Hehe
Men de blev liiiige fanget!
Jeg har også godt med fostervand. Det skal ligge på mellem 8-20 cm, sagde hun, og jeg er på 18-19 cm
Så hun har også masser af fostervand at drikke, og stadig rigeligt med plads at boltre sig på.
Hun er bare så forbandet skøn, og det var SÅ stort at se alle de fine ansigtstræk og se hvem hun ligner. Og se hendes store runde mave! Vi fik også et ekstre godt kig på hjerte, lunger, mavesæk osv., og hun kan nærmest ikke være mere perfekt! Så alt er bare godt.
Jeg glæder mig alt for meget til at vise jer billeder af hende!