Frøken J's skønne 3D scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.076 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Frøken J.

Som lovet en update! Jeg kan desværre ikke vise jer billeder eller video endnu, da min kæreste ønsker, at hans familie får lov at se, før det smides på nettet

Nå, men det gik godt! Vi fik hele 33 billeder med hjem + en video på en halv time. Scanningsdamen synes hun var så sød, fin og fotogen, så der blev bare taget en maaaasse fotos! Hehe på kortet bag på dvden, hvor hun skriver nogle informationer om babyens vægt osv., har hun under køn skrevet "Ja " hehe

Og ja! Det er stadig en pige Det kiggede hun efter som det første, og vi har også fået billeder med hjem af de nedre dele. Hehe. Hun har en nuttet lille numse!

Ja, hvad kan jeg sige. Man skulle tro, at min kæreste havde lavet hende på egen hånd! For hun er en TRO kopi af farmand, jeg kan slet ikke komme mig over, hvor meget hun ligner ham. Det er så vildt og dejligt! Hun har, ligesom min kæreste, et meget rundt ansigt, en bred flad næse, store læber, og meget runde kinder. Hun er såååå sød!

Nu til det sjove. Hendes hovedomkreds var normal, lårbensknoglen under gennemsnittet, og maveomkredsen over gennemsnittet. Og hvad betyder det? Ja, det betyder bare, at hun er lav og tyk. Haha. Hun har også lidt dobbelthage Men hun vejer trods alt 'kun' 1024 gram ca., hvilket er helt normalt for dette tidspunkt. Så hun er bare lidt kompakt

Hun ligger pt. med hovedet nede i bækkenet, men med ryggen vendt ud mod min venstre side. Således at hendes numse er i min venstre side, og hendes fødder er strukket ud foran hende til min højre side. Hvilket jo sådan set meget godt forklarer, hvorfor jeg oftest mærker liv i højre og venstre side

Hun var meget aktiv og sprællende, og det var svært at få et billede af hendes fødder, fordi hun nærmest lå og lavede cykel-bevægelser med benene og fødderne hele tiden. Hehe Men de blev liiiige fanget!

Jeg har også godt med fostervand. Det skal ligge på mellem 8-20 cm, sagde hun, og jeg er på 18-19 cm Så hun har også masser af fostervand at drikke, og stadig rigeligt med plads at boltre sig på.

Hun er bare så forbandet skøn, og det var SÅ stort at se alle de fine ansigtstræk og se hvem hun ligner. Og se hendes store runde mave! Vi fik også et ekstre godt kig på hjerte, lunger, mavesæk osv., og hun kan nærmest ikke være mere perfekt! Så alt er bare godt.

Jeg glæder mig alt for meget til at vise jer billeder af hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

LinLin

Det er bare så hyggeligt at være til scanning og se at den lille derinde har det godt

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Eeej, hvor er det bare skønt at høre, at det gik så fantastisk

Bliver helt misundelig nu - jeg vil ooooooos

Hvor var det I fik scanningen henne?

Glæder mig rigtig rigtig meget til at se billeder af jeres smukke datter

Anmeld

5. juli 2011

Ben&Jerry

dejligt glæder mid til at se billeder af bebs i vand

Anmeld

5. juli 2011

Mutti2B

Ih, det lyder til at ha været en helt fantastisk scanning af lillepigen

Glæder mig til at se billeder af hende

Anmeld

5. juli 2011

Madam Blå

Håbede der var billeder med - men dem venter jeg spændt på

Hvor er det dejligt at høre! Og hvor sjovt, at hun ligner sin far så meget Det må have været fantastisk at se sit lille vidunder i fuld form. Og lækkert at hun er lille og tyk - det er sådan de er bedst de babyer

Hvor meget kunne man se af gangen på skærmen? Er hun så stor at det efterhånden kun er en arm, et hoved eller et ben?

Btw, dejligt det stadig er en pige. Det må være lidt svært, at skulle forholde sig til et nyt køn, når man går og venter sig det ene. Ikke at man ikke ville være lige så glad for begge - men når man nu er gåat i gang med det lyserøde

Anmeld

5. juli 2011

Kofoed.

Uha mange billeder, glæder mig

Jamen det kender jeg, min tøs har dog både hovedet og mave under gennemsnittet og så er bene bare langt over, så min er lang, men tynd og halv dum Ej det er ikke størrelsen, men gørelsen, som mænd altid siger

Sidst jeg var til scanning var 27+3, der vejede min 1022 g, så de følges jo ret godt vægtmæssig. Men så er jeres pige da også lidt under gennemsnittet, men stadig godt indenfor normalen

Men hvor lyder det bare dejligt. Glæder mig til billeder

Anmeld

5. juli 2011

metski83

Spændende.

Det må have været en kæmpe oplevelse

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

DAs mor skriver:

Det er bare så hyggeligt at være til scanning og se at den lille derinde har det godt

Ja, virkelig! For ikke at sige DYBT fascinerende

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Eeej, hvor er det bare skønt at høre, at det gik så fantastisk

Bliver helt misundelig nu - jeg vil ooooooos

Hvor var det I fik scanningen henne?

Glæder mig rigtig rigtig meget til at se billeder af jeres smukke datter

I skal da gøre det!! Det er SÅ meget det værd, når man er så langt henne, at man kan se deres ansigtstræk. Hehe Vi var hos Gaia Graviditetsklinik i Hobro www.graviditetsklinik.dk Super søde og professionelle! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.