Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
_-Kathrine-_ skriver: Nååå... hvor jeg bare elsker de 3D billeder.. Fortyder jeg ikke kom til sådan en scanning med bettemanden....! Hun ser bare skøn ud Kathrine
Nååå... hvor jeg bare elsker de 3D billeder.. Fortyder jeg ikke kom til sådan en scanning med bettemanden....!
Hun ser bare skøn ud
Kathrine
Det må du gøre næste gang, hvis i skal have en mere Men tak! Synes jo hun er absolut bedårende, men jeg er jo også moderen. Haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Her kommer så endelig nogle fotos, der hører til dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/120025pi1/ultralydsscanninger/froeken-js-skoenne-3d-scanning.aspx Og ja, klart fars pige med næsen, kinderne og munden
Her kommer så endelig nogle fotos, der hører til dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/120025pi1/ultralydsscanninger/froeken-js-skoenne-3d-scanning.aspx
Og ja, klart fars pige med næsen, kinderne og munden
Orh hvor er det helt fantastisk Guldklump!!!!
CmarianN skriver: Orh hvor er det helt fantastisk Guldklump!!!!
Hun er nemlig en riiigtig dejlig lille guldklump! Godt nok lav og tyk, men stadig skøn. Hehe
Frøken J. skriver: Hun er nemlig en riiigtig dejlig lille guldklump! Godt nok lav og tyk, men stadig skøn. Hehe
Charmerende er det eneste at sige til det
Årh!!
Laulund87 skriver: Årh!!
Jaaaaa, så kom der billeder!!! IH, hvor er hun fin! Glæder mig til at se/høre mere!
Sikke en lækker datter I venter jer
De var værd at vente på
Hvor er hun dejlig
Preghiera skriver: Jaaaaa, så kom der billeder!!! IH, hvor er hun fin! Glæder mig til at se/høre mere!
Ja, langt om længe! Og tak jeg tror hun kommer til at se super asiatisk ud, i hvert fald taget i betragtning at det allerede er faderens ansigtstræk hun har. Og det er jo nice Sådan en smækkerlækker ½ koreaner, kvart dansker og kvart englænder. Multinational
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128