Sukkerblomst skriver:
Jeg har haft herpes så længe jeg husker... Som barn var det et stort problem, men nu får jeg nogen piller som jeg tager 5 gange om dagen samtiddig med at jeg smøre det med zovir.Ved ikke om du har børn eller kæreste ?? Men det smitter som bare pokker, så kysse må du vente med til det er væk.
Uhh ha lyder ikke sjovt at du lider så meget af det, det er da os synd for dig, for sikke det smerter, øv øv
Og tanken om det her er begyndelsen og min krop nu vil give mig det engang imellem er slet ikke til at holde ud, pu ha:/
Har "desværre" kæreste og 2 skønne børn, og først vidste jeg jo ikke hva det var, troede det var alm blitzer, og de fik jo dagligt kys alle sammen, men nu må jeg ikke
Det er møj hårdt :/
Og så ser jeg min datter idag med en lille lyserød knup over lyben , mener måske der var en mere os der i området, kan jeg virkelig have smittet hende?? Og det er jo farligt med øjnene har jeg læst? :/
Ved bare ikke om jeg har "byller", det er en form for små blitzer, de er igår blevet lidt lyse gule, men de er meget små og der er ikke væske i, så ved ikke om det er fordi det er i munden det ikke bliver som uden for munden, ELLER om jeg bare ikke er nået til det stadig, endnu ? :/
Anmeld