Ja stakkels mig, mit livs første herpes udbrud hva jeg ved at, måske jeg har haft der som baby da det er meget normalt, har siddet og læst meget om det på nettet og det er en meget normal virus at få, eller vi er sådan set født med den og så kan den komme i udbrud 1 gang om året, flere gange om måneden, ja det er forskellige, andre når aldrig at opleve det.. Men ja, JEG har fået det nu, I MUNDEN PÅ TUNGEN !!! Var ved at falde ned af stolen da lægen saade, "Ja du har herpes"
Jeg kom så til at råbe, "HVA, HERPES ! ! !" Og tog mit ben ned fra den stilling det var i, ja troede jo jeg havde blitzer og halsbetændelse og bare liiige skulle tjekkes, have pencelin og ud af døren igen !! Råbte så højta at dem i ventelokalet måtte have hørt mig
Først troede jeg jo at Herpes er = kønsygdom ! Men nej nej det er mere almindeligt end det, og vi får det næsten alle sammen, nogle mere end andre.
Men skal siges det er DØD smertefuldt, er ved at blive sindsyg, mundvandet løber konstant, så er ved at kløjes i det og blive kvalt, mine mandler er hævet op så jeg i natte timerne og timer om dagen tror jeg kradser af pga iltmangen :O FORFÆRDELIGT, og kan ikke spise og drikke ! !
Nåh, men jeg kan så læse mig til at der kommer blærer og de brister, kommer sår og slut, men det er på kroppen, mit er i munden??
Jeg har blitz lignende ting i munden, men de brister vel ikke når det er i munden??
HAr virkelig brug for råd omkring herpes i munden, da der på nettet mest står i på læberne og kønsdele osv.
HJÆÆÆÆLP piger 
Anmeld