Til jer der har prøvet Nupokur som kickstarter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

SpunkenJo

Miss T skriver:

Det må jeg sige, det er sku flot.

Her skal jeg virkelig også tænke over, hvad jeg propper i munden og motion motion motion..

Motion

Meget vigtigt !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin
SpunkenJo skriver:

Det smager jo ikke godt!!! Man får ikke cravings efter det, men efter nogen dage, smager det helt godt! (måske fordi man har vænnet sig til det, og ikke har spist normale ting og derfor har glemt hvordan rigtig chokolade smager....)

Jeg er meget glad for Latten. Den drak jeg 2-3 af i døgnet og så resten som enten suppen eller chokoladen...
Jordbær er for syntetisk efter min smag.... Men med friske bær i, gled den også ned

Prøv dig frem, man kan købe sådan nogen pakker med lidt blandet. Så kan du finde ud af hva du er mest til

Pøj pøj med det

Det smager da sindsygt godt Især hvis man feks blender chokoladen med 2 isterninger og 2 1/2 dl kold vand, eller jordbærshaken med 2-4 frosne jordbær, så den bliver iskold.

Anmeld

8. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg har smagt Nupo én gang (for mange år siden), og jeg syntes, at det smagte forfærdeligt....

Der er sikkert kommet nogle andre varianter til - kan du anbefale nogle, der ikke smager grimt og/eller syntetisk? Jeg kan slet ikke lide the, men kakao går an.

Jeg er ret stor kaffedrikker, og manglede noget til aftenskaffen, men her blev jeg ret afhængig af Nupo´s karamel-bar, som jeg stadig bruger ind imellem, da den også mætter ret godt.

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

Tin skriver:

Det smager da sindsygt godt Især hvis man feks blender chokoladen med 2 isterninger og 2 1/2 dl kold vand, eller jordbærshaken med 2-4 frosne jordbær, så den bliver iskold.

hehe, det har jeg desværre ikke tid til at gøre når jeg er på arbejde  så det ryger bare ned som det er

Jeg drikker faktisk stadig alm. kaffe det vil ikke undvære.. Men kunne godt forestille mig at det smagte en del bedre med is og det, det står der også på pakken..

Anmeld

8. juli 2011

SpunkenJo

Tin skriver:

Jeg ved ikke lige med "sindsygt godt".....

Men det glider da ned når man gør sådan (sådan har jeg også gjort, bare ikke med chokolade...)

Det er en kur, og kure er bare ikke sjove, desværre.

Anmeld

8. juli 2011

eElak

Jeg har tabt mig knapt 15 kg på 2 måneders tid. 

Jeg bruger NUPO som min morgenmad - da jeg ikke rigtigt når at spise morgenmad ellers... 

derudover så kan jeg godt finde på at tage en shake som mellemmåltid... eller som et måltid, hvis jeg er alene hjemme... 

Men jeg kører ikke fuldt ud en Nupokur - det har jeg slet ikke tilmodighed til... Jeg har derimod lavet min egen "forbrændingssuppe" som tit hat endt som aftensmad eller frokost, som er fattig på kalorier og smager godt. :-)

Så en blanding af disse ting har fungeret for mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.