Til jer der har prøvet Nupokur som kickstarter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.214 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Miss T

Hvor meget tabte i på en uge og fulgte i kuren slavisk?

Er selv i gang med at prøve nupo for første gang for at kickstarte mit vægttab. Jeg snyder dog lidt, da jeg ikke vil undvære min aftensmad, som jeg så bare har ændret til en skål grøntsagssuppe varierende fra dag til dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

motterhea

Det er nok den dårligste kikckstarter, da stofskiftet godt kan ændre sig.. 

Hvad med detoxing, hvor du KUN spiser grønt/frugt/juicer/smoothies i et stykke tid?

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

Det er sådan set også det jeg gør  jeg spiser frugt og supper ved siden af. Jeg har løbetrænet siden marts så helt nyt er det ikke, at jeg har lavet kostomlægning, men nu skulle det prøves og ikke at jeg normalt er en sucker for det, tværtimod. Og så længe at jeg kun prøver kuren en uge, så ser jeg ikke noget risikabelt i det.

Anmeld

8. juli 2011

motterhea

Miss T skriver:

Det er sådan set også det jeg gør  jeg spiser frugt og supper ved siden af. Jeg har løbetrænet siden marts så helt nyt er det ikke, at jeg har lavet kostomlægning, men nu skulle det prøves og ikke at jeg normalt er en sucker for det, tværtimod. Og så længe at jeg kun prøver kuren en uge, så ser jeg ikke noget risikabelt i det.

Nej, du dør nok ikke

Held & lykke

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

motterhea skriver:

Nej, du dør nok ikke

Held & lykke

Nej mon dog  Så er det nok ikke nupo s skyld.

Anmeld

8. juli 2011

Missi

Hey

Nu kan jeg ikke lige huske hvor meget jeg tabte mig om ugen - men tabte mig 15 kg på 2 mrd

og der spiste jeg alm aftensmad og en bolle om eftermiddagen i ny og næ

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

Missi skriver:

Hey

Nu kan jeg ikke lige huske hvor meget jeg tabte mig om ugen - men tabte mig 15 kg på 2 mrd

og der spiste jeg alm aftensmad og en bolle om eftermiddagen i ny og næ

Ok så du var altså på kuren i 2 måneder, er det ikke længe?

Jeg havde nemlig bare regnet med en uges tid og jeg spiser også alm. aftensmad  ellers synes jeg, at jeg er for sulten.

Min mave har faktisk aldrig fungeret bedre end den gør nu!

Jeg har smidt 1,3 på 5 dage, det er vel også ok!

Anmeld

8. juli 2011

Missi

kommer jo an på hvor meget man vil tabe

efter et par uger viste min krop at den ikke fik mere mad end den gjorde, så jeg følte ikke den vilde sult

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

Missi skriver:

kommer jo an på hvor meget man vil tabe

efter et par uger viste min krop at den ikke fik mere mad end den gjorde, så jeg følte ikke den vilde sult

Hvordan går det så i dag med at holde de tabte kg?

Jeg vil gerne smide 5 kg, men det skal helst være så sundt som muligt, men lidt hjælp skader ikke, bare jeg ikke sulter - den hurtle er jeg kommet over.

Anmeld

8. juli 2011

Missi

Jamen jeg tabte jo de 15 kg fordi jeg skulle ellers kunne jeg ikke få min fedmeoperation - men den kræver jo osse at man ikke propper sig med fede sager, og nu efter 80 kgs vægttab, så holder jeg den fint tager nupo engang i mellem hvis jeg f.eks ikke har lyst til morgenmad, eller andre måltider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.