Til jer der har prøvet Nupokur som kickstarter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

SpunkenJo

Miss T skriver:

Hvor meget tabte i på en uge og fulgte i kuren slavisk?

Er selv i gang med at prøve nupo for første gang for at kickstarte mit vægttab. Jeg snyder dog lidt, da jeg ikke vil undvære min aftensmad, som jeg så bare har ændret til en skål grøntsagssuppe varierende fra dag til dag.

Jeg gjorde som dig ca

Spiste 4-5 breve Nupo i døgnet og en masse grønt i løbet af dagen (600 gram groft grønt)

Og så tillod jeg mig en lille frisk smoothie ind i mellem.

Dette gjorde jeg i to uger og tabte 6- 7 kg mener jeg.

De næstfølgende uger spiste jeg 3-4 breve, ligeså meget grønt som før og "normal" aftensmad. (bare en lille portion, og så ikke stegt flæsk med persillesovs vel?!?)

Efter de 4 uger, stoppede jeg med Nupo og havde tabt ca. 10 Kg, lynhurtigt. Jeg holdte fast i grøntsagerne og øgede min træning. Har soden tabt mig yderligere (bare langsomt....) men har holdt vægten nede i over et år nu

Nupo som kickstart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Hejsa.

Jeg har også brugt Nupo i kampen, og er simpelhen meget begejstret for den, som kickstarter.

Jeg vejede 101 kg da jeg startede i 2009. Jeg var på Nupo, den barske i 8 uger og tabte mig 14 kg. Derefter gled jeg langsomt over på sund kost.....og det er jo som hovedregel det der skal til.

Jeg var så hooked på det vægt tab jeg havde fået med Nupo, så jeg var total fanatisk over hvad jeg stoppede i munden

I løbet af vinteren 2009 tabte jeg mig derved yderligere ned til en vægt på 67 kg.

Efterfølgene måneder tog jeg knap 3 kg på, og her ligger min vægt så i dag. Jeg vejer knap 70 kg, og er forsat meget opmærksom på hvad jeg spiser. Jeg ved, at jeg ikke skal skeje for meget ud, før det kan ses på vægten, og jeg har det fint med den stabile vægt jeg har nu.

Til dit spørgsmål kan jeg sige, at jeg tabte 5,2 kg med nupo den første uge....en del af det var hel sikkert ophobet væske.

Anmeld

8. juli 2011

Rockertand

Jeg har smagt Nupo én gang (for mange år siden), og jeg syntes, at det smagte forfærdeligt....

Der er sikkert kommet nogle andre varianter til - kan du anbefale nogle, der ikke smager grimt og/eller syntetisk? Jeg kan slet ikke lide the, men kakao går an.

Anmeld

8. juli 2011

Rockertand

Jeg har smagt Nupo én gang (for mange år siden), og jeg syntes, at det smagte forfærdeligt....

Der er sikkert kommet nogle andre varianter til - kan du anbefale nogle, der ikke smager grimt og/eller syntetisk? Jeg kan slet ikke lide the, men kakao går an.

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

SpunkenJo skriver:

Jeg gjorde som dig ca

Spiste 4-5 breve Nupo i døgnet og en masse grønt i løbet af dagen (600 gram groft grønt)

Og så tillod jeg mig en lille frisk smoothie ind i mellem.

Dette gjorde jeg i to uger og tabte 6- 7 kg mener jeg.

De næstfølgende uger spiste jeg 3-4 breve, ligeså meget grønt som før og "normal" aftensmad. (bare en lille portion, og så ikke stegt flæsk med persillesovs vel?!?)

Efter de 4 uger, stoppede jeg med Nupo og havde tabt ca. 10 Kg, lynhurtigt. Jeg holdte fast i grøntsagerne og øgede min træning. Har soden tabt mig yderligere (bare langsomt....) men har holdt vægten nede i over et år nu

Nupo som kickstart

Fedt at høre  Det er nok også i den dur jeg har tænkt mig at fortsætte det..

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

Rockertand skriver:

Det er min første gang med nupo og jeg har taget den der hedder jordbær.

Det smager fint af jordbær, men det eneste kvalm er den eftersmag af "mel" - jeg synes at eftersmagen er lidt i den smagsnuance, så jeg skyller hurtigt efter med noget vand.

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

Tin skriver:

Hejsa.

Jeg har også brugt Nupo i kampen, og er simpelhen meget begejstret for den, som kickstarter.

Jeg vejede 101 kg da jeg startede i 2009. Jeg var på Nupo, den barske i 8 uger og tabte mig 14 kg. Derefter gled jeg langsomt over på sund kost.....og det er jo som hovedregel det der skal til.

Jeg var så hooked på det vægt tab jeg havde fået med Nupo, så jeg var total fanatisk over hvad jeg stoppede i munden

I løbet af vinteren 2009 tabte jeg mig derved yderligere ned til en vægt på 67 kg.

Efterfølgene måneder tog jeg knap 3 kg på, og her ligger min vægt så i dag. Jeg vejer knap 70 kg, og er forsat meget opmærksom på hvad jeg spiser. Jeg ved, at jeg ikke skal skeje for meget ud, før det kan ses på vægten, og jeg har det fint med den stabile vægt jeg har nu.

Til dit spørgsmål kan jeg sige, at jeg tabte 5,2 kg med nupo den første uge....en del af det var hel sikkert ophobet væske.

Fedt at høre  og tillykke med vægttabet, flot at du stadig holder det.

Normalt spiser jeg også forholdsvis sundt og løber, min vægt har været noget yoyo agtig og min mave ikke rigtig fungeret, men det gør den nu, det er så fantastisk..

Jeg håber også på at kunne holde dampen oppe efter denne omgang og give den  endnu mere gas med grønt og motion

Anmeld

8. juli 2011

SpunkenJo

Rockertand skriver:

Det smager jo ikke godt!!! Man får ikke cravings efter det, men efter nogen dage, smager det helt godt! (måske fordi man har vænnet sig til det, og ikke har spist normale ting og derfor har glemt hvordan rigtig chokolade smager....)

Jeg er meget glad for Latten. Den drak jeg 2-3 af i døgnet og så resten som enten suppen eller chokoladen...
Jordbær er for syntetisk efter min smag.... Men med friske bær i, gled den også ned

Prøv dig frem, man kan købe sådan nogen pakker med lidt blandet. Så kan du finde ud af hva du er mest til

Pøj pøj med det

Anmeld

8. juli 2011

SpunkenJo

Miss T skriver:

Fedt at høre  Det er nok også i den dur jeg har tænkt mig at fortsætte det..

Det virker

Gik fra 85+ til nu 65 kg

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

SpunkenJo skriver:

Det virker

Gik fra 85+ til nu 65 kg

Det må jeg sige, det er sku flot.

Her skal jeg virkelig også tænke over, hvad jeg propper i munden og motion motion motion..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.