Er bare så møg trist :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

du er altid velkommen til at skrive pb hvis du har brug for en snak eller andet. Jeg havde depression da jeg blev gravid og var på lykkepiller. Stoppede med at tage dem pga min graviditet og har endnu ikke haft behov for at starte på dem igen og håber heller ikke det bliver nødvendigt.

Min søn har bragt mig enormt meget glæde hvilket er dejligt men kan da stadig have dage hvor jeg er trist eller synes det hele virker uoverskueligt

Lyder også til du har været meget igennem..  Dejligt du har det bedre og det nu kun er enkelte dage..
Jo tak med pb.. måske jeg benytter mig af det.. tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

fif

Anonym skriver:

Ja må jeg nok hellere gøre..

Jaa... det synes jeg da!!! Du må jo osse tænke , vil jeg blive ved me at ha det sådan her eller vil jeg være glad igen og nyde livet me mit barn og kæreste ve godt det er let at sige, men alligevel ik...

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

fif skriver:

Jaa... det synes jeg da!!! Du må jo osse tænke , vil jeg blive ved me at ha det sådan her eller vil jeg være glad igen og nyde livet me mit barn og kæreste ve godt det er let at sige, men alligevel ik...

Jo du har ret.. men vil gere klare tingene selv og kan ikke lide skulle sidde der og krænge ud

Anmeld

8. juli 2011

fif

Anonym skriver:

Jo du har ret.. men vil gere klare tingene selv og kan ikke lide skulle sidde der og krænge ud

Hmm, okay det bestemmer du jo osse selv men troede bare at man fortalte sin kæreste/mand hvordan man går og har det Håber det lykkes for dig....

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

fif skriver:

Hmm, okay det bestemmer du jo osse selv men troede bare at man fortalte sin kæreste/mand hvordan man går og har det Håber det lykkes for dig....

Ja gør man også.. og har jeg gjort 100.000 gange før.. men hvad kan han gøre  han siger bare jamen du er jo dejlig som du er.. (mht vægttabet).. men når man ikke selv synes det og vejer 100 kg.. ja så er den jo gal..

Anmeld

8. juli 2011

fif

Anonym skriver:

Ja gør man også.. og har jeg gjort 100.000 gange før.. men hvad kan han gøre  han siger bare jamen du er jo dejlig som du er.. (mht vægttabet).. men når man ikke selv synes det og vejer 100 kg.. ja så er den jo gal..

Så må DU jo lave om på det Meget let for mig at sige, ve det godt... Så ku i da lve en liste over nye madvaner, og måske dyrke noget motion sammen så, Du har en at gøre det me -

Anmeld

8. juli 2011

Anonym

Hvorfor stresse dig selv, du skal da nok nå det hele, hvorfor skulle du ikke det, tag en dag ad gangen og hvis du ikke lige får gjort det du lige synes du burde have er det skam også ok, dit barn behøver dig også og er sikker på din mand er ligeglad med din vægt, du skal tro på dig selv og at du en skønne dag får dit ønske opfyldt, men tror du har for meget i dit hoved lige nu , får det lyder til du presser dig selv og det gør dig frustreret fordi det måske ikke lige går som du gerne vil have det...

Du får lige et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.