Er bare så møg trist :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Giv mig nogle råd til hvordan jeg kommer op igen..
Jeg har et barn på 6 måneder..
Jeg er bare såååå trist og ked...
Vi kæmper altid med pengene, min lorte vægt, at jeg ikke føler mig god nok osv osv..
Jeg er lykkelig for man kan gå på barsel med sin lille.. men synes bare kun den handler om det vægttab jeg skal nå og at jeg så bare nedgør mig selv fordi jeg ikke når det alligevel..  
Mit barn har nogle perioder hvor hun er ret "krævende".. og jeg er bare ved at køre død..
Jeg er bare ked, ked, ked.... Har ikke lyst til sex mere.. føler mig ikke tiltrækkende og gider ikke.. jeg er bare så træt helt ind i sjælen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Vi kæmper altid med pengene, min lorte vægt, at jeg ikke føler mig god nok osv osv..
Jeg er lykkelig for man kan gå på barsel med sin lille.. men synes bare kun den handler om det vægttab jeg skal nå og at jeg så bare nedgør mig selv fordi jeg ikke når det alligevel..  
Mit barn har nogle perioder hvor hun er ret "krævende".. og jeg er bare ved at køre død..
Jeg er bare ked, ked, ked.... Har ikke lyst til sex mere.. føler mig ikke tiltrækkende og gider ikke.. jeg er bare så træt helt ind i sjælen..

Ville ikke forlade din tråd uden lige at give dig et  med på vejen...

Livet kan nogle gange se rigtig rigtig rigtig sort ud, men find dine lys punkter...

Sådan som du beskriver det, sådan havde jeg det da jeg mistede 4 fra familien på 3 mdr blandt andet min lillesøster der druknede... og ALT gik galt.. min konkurrence hest blev så halt at han stod til aflivning og alt kørte af røv til.. Den eneste grund til at jeg ikke knækkede nakken var at jeg hver morgen satte mig ned, og skrev 4 gode ting ned fra dagen før som minimum. Det kunne være:

- Sov uden at vågne 50 gange.

- Spiste jordbær

- Solen skinnede

- Stranden var dejlig at gå på med Amanda (vores hund)

Jeg ente med at have en hel bog af gode ting og det gjorde at jeg kom igennem... 

Jeg håber du har noget familie du kan snakke med.. Ellers er du velkommen til at skrive PB 

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Livet kan nogle gange se rigtig rigtig rigtig sort ud, men find dine lys punkter...

Sådan som du beskriver det, sådan havde jeg det da jeg mistede 4 fra familien på 3 mdr blandt andet min lillesøster der druknede... og ALT gik galt.. min konkurrence hest blev så halt at han stod til aflivning og alt kørte af røv til.. Den eneste grund til at jeg ikke knækkede nakken var at jeg hver morgen satte mig ned, og skrev 4 gode ting ned fra dagen før som minimum. Det kunne være:

- Spiste jordbær

- Solen skinnede

Jeg ente med at have en hel bog af gode ting og det gjorde at jeg kom igennem... 

Jeg håber du har noget familie du kan snakke med.. Ellers er du velkommen til at skrive PB 

Tusind tak for dit svar..
Sidder bare og tuder.. ved ikke hvorfor.. men du rammer bare noget.. men jeg kan ikke glæde mig over solen skinner osv.. er bare så ked..
Gider ikke snakke med familien og heller ikke kæresten.. nu har han hørt det så mange gange med vægttab, at jeg ikke føler mig god nok osv.. gider ikke han bliver træt af mig..
Lyder som om du var meget igennem også..  Dejligt du ikke knækkede sammen..

Anmeld

8. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar..
Sidder bare og tuder.. ved ikke hvorfor.. men du rammer bare noget.. men jeg kan ikke glæde mig over solen skinner osv.. er bare så ked..
Gider ikke snakke med familien og heller ikke kæresten.. nu har han hørt det så mange gange med vægttab, at jeg ikke føler mig god nok osv.. gider ikke han bliver træt af mig..
Lyder som om du var meget igennem også..  Dejligt du ikke knækkede sammen..

Mit ærlige og bedste råd: Træk en time out fra din hverdag... Hvis det på en eller anden måde er muligt så træk en time out og få din datter passet og hver dig selv helt alene så du kan få brudt den cirkel du kører rundt i... 

Igen du er velkommen til pb hvis du på et tidspunkt har behov for det.. 

Anmeld

8. juli 2011

2721

Anonym skriver:

Først et
Syntes du skal ringe g få en tid hos din læge, kunne godt lyde som en fødselsdepression.

Anmeld

8. juli 2011

ledermus

ville ikke gå uden at give dig et

Kender godt selv det med vægttab...jeg vil også gerne tabe mig men får ikke altid gjort nok for det har en søn på 4 måneder som til tider også er ret krævende, han er dog ved at blive meget nemmere hvilket er dejligt da jeg står helt alene med ham.

Håber virkelig at du finder de positive ting i dit liv og bliver glad og lykkelig igen for det fortjener alle mennesker

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Først et
Syntes du skal ringe g få en tid hos din læge, kunne godt lyde som en fødselsdepression.

Tak..
Kan ikke snakke med min læge.. er midt i læge skift.. Så kan jeg ikke.. og vil heller ikke

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Mit ærlige og bedste råd: Træk en time out fra din hverdag... Hvis det på en eller anden måde er muligt så træk en time out og få din datter passet og hver dig selv helt alene så du kan få brudt den cirkel du kører rundt i... 

Igen du er velkommen til pb hvis du på et tidspunkt har behov for det.. 

Tusind tak skal du have!! Kan være jeg godt lige vil gøre brug af det!!
Ja jeg ville også vildt gerne have lidt tid bare for mig selv.. gå en tur alene eller bare et eller andet.. Spurgte kæresten igår om det ikke var ok hvis jeg kørte ud og handlede til barnedåben.. men pludselig skulle han en masse, så kom ikke afsted og jeg stod så med det hele..

Anmeld

8. juli 2011

fif

Hejsa

Er ked af Du har det sådan, det må ikke være rart!! Men tænker osse, at hvorfor får du så ikke noget hjælp , så du kan få det bedere og forhåbetlig komme videre ? Det jo osse synd for din datter og mand, at du skal gå og være ked af det hele tiden!! Måske du osse trænger til noget "alene" tid bare kun dig....

Håber at du gør noget ved, ellers blir det jo bare værre...

Hilsen Fie

Anmeld

8. juli 2011

serinasmor

MorTilJanuar skriver:

- Spiste jordbær

- Solen skinnede

virkelig gode råd

metoden har også hjulpet mig op igen

det kan i øvrigt også være ting som : idag kom jeg i bad, jeg huskede at spise noget selv, baby smilede til mig, vi gik en tur

til ts:

... prøv at se om du ikke kan acceptere vægttabet måske ikke lige går som planlagt og så læg det helt på hylden ... der er ingen der siger man SKAL tabe sin graviditetsvægt i sin barsel .. hvis ikke overskudet er der så kommer det senere

jeg ved godt at dette lyder fjollet ... men hver gang du ser dig selv i spejlet så giv dig selv 2 komplimenter : kønne øjne, du ser godt ud, dejligt smil, kønt ansigt, fyldige bryster, god røv, du er lækker, du er smuk osv ... selv om du måske ikke lige synes det ... det hjælper alligevel på selvtilliden og til sidst kan man sige det med overbevisning og tro på det  ... jeg er da lækker

hvis baby er krævende kan det være i skal prøve at holde picnic (bare med legetøj og vand til mor) på en græsplæne i skyggen ... så er der nye omgivelser og baby bliver måske fascineret af de nye lyde og farver... her går vi udenfor så serina ikke er så umulig og det virkede også for et år siden da hun var 6 mdr ... sæbebobler var desuden et hit prøv at lægge mærke til naturen når i er udenfor ... virkelig genopdag blomster, græs, himlen, fuglene, skygger sammen med din datter .. og se hendes begejstring

det er noget af det der gør mig glad helt ned i maven

serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.