MorTilJanuar skriver:
Ville ikke forlade din tråd uden lige at give dig et
med på vejen...
Livet kan nogle gange se rigtig rigtig rigtig sort ud, men find dine lys punkter...
Sådan som du beskriver det, sådan havde jeg det da jeg mistede 4 fra familien på 3 mdr blandt andet min lillesøster der druknede... og ALT gik galt.. min konkurrence hest blev så halt at han stod til aflivning og alt kørte af røv til.. Den eneste grund til at jeg ikke knækkede nakken var at jeg hver morgen satte mig ned, og skrev 4 gode ting ned fra dagen før som minimum. Det kunne være:
- Sov uden at vågne 50 gange.
- Spiste jordbær
- Solen skinnede
- Stranden var dejlig at gå på med Amanda (vores hund)
Jeg ente med at have en hel bog af gode ting og det gjorde at jeg kom igennem...
Jeg håber du har noget familie du kan snakke med.. Ellers er du velkommen til at skrive PB 
virkelig gode råd 
metoden har også hjulpet mig op igen 
det kan i øvrigt også være ting som : idag kom jeg i bad, jeg huskede at spise noget selv, baby smilede til mig, vi gik en tur
til ts:
... prøv at se om du ikke kan acceptere vægttabet måske ikke lige går som planlagt og så læg det helt på hylden ... der er ingen der siger man SKAL tabe sin graviditetsvægt i sin barsel .. hvis ikke overskudet er der så kommer det senere 
jeg ved godt at dette lyder fjollet ... men hver gang du ser dig selv i spejlet så giv dig selv 2 komplimenter : kønne øjne, du ser godt ud, dejligt smil, kønt ansigt, fyldige bryster, god røv, du er lækker, du er smuk osv ... selv om du måske ikke lige synes det ... det hjælper alligevel på selvtilliden og til sidst kan man sige det med overbevisning
og tro på det
... jeg er da lækker 
hvis baby er krævende kan det være i skal prøve at holde picnic (bare med legetøj og vand til mor) på en græsplæne i skyggen ... så er der nye omgivelser og baby bliver måske fascineret af de nye lyde og farver... her går vi udenfor så serina ikke er så umulig
og det virkede også for et år siden da hun var 6 mdr ... sæbebobler var desuden et hit
prøv at lægge mærke til naturen når i er udenfor ... virkelig genopdag blomster, græs, himlen, fuglene, skygger sammen med din datter .. og se hendes begejstring 
det er noget af det der gør mig glad helt ned i maven
serinasmor