serinasmor skriver:
virkelig gode råd 
metoden har også hjulpet mig op igen 
det kan i øvrigt også være ting som : idag kom jeg i bad, jeg huskede at spise noget selv, baby smilede til mig, vi gik en tur
til ts:
... prøv at se om du ikke kan acceptere vægttabet måske ikke lige går som planlagt og så læg det helt på hylden ... der er ingen der siger man SKAL tabe sin graviditetsvægt i sin barsel .. hvis ikke overskudet er der så kommer det senere 
jeg ved godt at dette lyder fjollet ... men hver gang du ser dig selv i spejlet så giv dig selv 2 komplimenter : kønne øjne, du ser godt ud, dejligt smil, kønt ansigt, fyldige bryster, god røv, du er lækker, du er smuk osv ... selv om du måske ikke lige synes det ... det hjælper alligevel på selvtilliden og til sidst kan man sige det med overbevisning
og tro på det
... jeg er da lækker 
hvis baby er krævende kan det være i skal prøve at holde picnic (bare med legetøj og vand til mor) på en græsplæne i skyggen ... så er der nye omgivelser og baby bliver måske fascineret af de nye lyde og farver... her går vi udenfor så serina ikke er så umulig
og det virkede også for et år siden da hun var 6 mdr ... sæbebobler var desuden et hit
prøv at lægge mærke til naturen når i er udenfor ... virkelig genopdag blomster, græs, himlen, fuglene, skygger sammen med din datter .. og se hendes begejstring 
det er noget af det der gør mig glad helt ned i maven
serinasmor
Mange tak for dit svar..
Men jeg kan bare ikke se det gode i de ting
jo det da dejligt hun smiler, vejret er godt osv.. men hjælper bare ikke på det manglende vægttab, penge, sex lyst osv.. 
Jeg vejede også aaaalt for meget da jeg blev gravid så det er 30 kg der skal af
og jeg skal tilbage og søge job om 6 måneder og hvis jeg ikke tror på mig selv og synes jeg ikke er noget værd til den tid, ja så finder jeg ikke noget job.. også er det en ond cirkel mht peng problemerne..
årh synes bare hele tidn der er et eller andet MEN i hver sætning.. er også en begræsning for mig selv.. hvorfor jeg ikke bare ændre tingene, spiser sundt og motionere, gar sex med kæresten og virker vildt glad.. men kan jeg bare ikke.. er stresset og træt træt træt...