Er bare så møg trist :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

ville ikke gå uden at give dig et

Kender godt selv det med vægttab...jeg vil også gerne tabe mig men får ikke altid gjort nok for det har en søn på 4 måneder som til tider også er ret krævende, han er dog ved at blive meget nemmere hvilket er dejligt da jeg står helt alene med ham.

Håber virkelig at du finder de positive ting i dit liv og bliver glad og lykkelig igen for det fortjener alle mennesker

Tusind tak skal du have.. Ja det kan virkelig være svært!! og jeg står ingen gang alene med det..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Anonym trådstarter

fif skriver:

Hejsa

Er ked af Du har det sådan, det må ikke være rart!! Men tænker osse, at hvorfor får du så ikke noget hjælp , så du kan få det bedere og forhåbetlig komme videre ? Det jo osse synd for din datter og mand, at du skal gå og være ked af det hele tiden!! Måske du osse trænger til noget "alene" tid bare kun dig....

Håber at du gør noget ved, ellers blir det jo bare værre...

Hilsen Fie

Ja må nok gøre noget ved det.. men ved bare ikke hvad..  nej de er ikke tjent med jeg er ked.. men ved det heller ikke.. for skjuler det virkelig..

Anmeld

8. juli 2011

fif

Anonym skriver:

Ja må nok gøre noget ved det.. men ved bare ikke hvad..  nej de er ikke tjent med jeg er ked.. men ved det heller ikke.. for skjuler det virkelig..

Mon ikk de kan mærke det, hvor gammel er jeres barn?? Min kæreste, ville da ku se me det samme, hvis jeg var ked af det!! Nu kender jeg dig jo ikk, men synes da det er synd du ska gå at have det sådan, men synes bestemt osse at du fortælle din kæreste hvordan du har det, så han kan hjælpe dig og så tal med en læge...

Anmeld

8. juli 2011

Axelsmor<3

Det er så vigtigt at du tror på dig selv. Du skal tro på helt inde i hjertet at du er den bedste mor, hvilket du sikkert også er! Penge betyder så meget for mange, men er sikker på at dit barn ikke mangler noget som helst. Kærlighed er det vigtigste for dit barn her i livet. Det er altid hårdt at blive mor, især fordi man pludselig møder følelser i ens hverdag som man aldrig har oplevet før. Tag det som en udfordring og se fremad. Det hele skal nok blive lettere med tiden, dit barn bliver om ikke så langtid mere selvstændigt og du kan få lidt ro. Jeg havde det rigtig svært helt frem til min søn var et år .. Mest pga. det med følelserne. Men det er helt okay, det er helt iorden at føle som du gør, det gør vi andre mødre også. Op på hesten igen, du er god ligesom du er, og stærk. Det hele skal nok gå ..  herfra :]

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

virkelig gode råd

metoden har også hjulpet mig op igen

det kan i øvrigt også være ting som : idag kom jeg i bad, jeg huskede at spise noget selv, baby smilede til mig, vi gik en tur

til ts:

... prøv at se om du ikke kan acceptere vægttabet måske ikke lige går som planlagt og så læg det helt på hylden ... der er ingen der siger man SKAL tabe sin graviditetsvægt i sin barsel .. hvis ikke overskudet er der så kommer det senere

jeg ved godt at dette lyder fjollet ... men hver gang du ser dig selv i spejlet så giv dig selv 2 komplimenter : kønne øjne, du ser godt ud, dejligt smil, kønt ansigt, fyldige bryster, god røv, du er lækker, du er smuk osv ... selv om du måske ikke lige synes det ... det hjælper alligevel på selvtilliden og til sidst kan man sige det med overbevisning og tro på det  ... jeg er da lækker

hvis baby er krævende kan det være i skal prøve at holde picnic (bare med legetøj og vand til mor) på en græsplæne i skyggen ... så er der nye omgivelser og baby bliver måske fascineret af de nye lyde og farver... her går vi udenfor så serina ikke er så umulig og det virkede også for et år siden da hun var 6 mdr ... sæbebobler var desuden et hit prøv at lægge mærke til naturen når i er udenfor ... virkelig genopdag blomster, græs, himlen, fuglene, skygger sammen med din datter .. og se hendes begejstring

det er noget af det der gør mig glad helt ned i maven

serinasmor

Mange tak for dit svar..
Men jeg kan bare ikke se det gode i de ting  jo det da dejligt hun smiler, vejret er godt osv.. men hjælper bare ikke på det manglende vægttab, penge, sex lyst osv..
Jeg vejede også aaaalt for meget da jeg blev gravid så det er 30 kg der skal af  og jeg skal tilbage og søge job om 6 måneder og hvis jeg ikke tror på mig selv og synes jeg ikke er noget værd til den tid, ja så finder jeg ikke noget job.. også er det en ond cirkel mht peng problemerne..  årh synes bare hele tidn der er et eller andet MEN i hver sætning.. er også en begræsning for mig selv.. hvorfor jeg ikke bare ændre tingene, spiser sundt og motionere, gar sex med kæresten og virker vildt glad.. men kan jeg bare ikke.. er stresset og træt træt træt...

Anmeld

8. juli 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar..
Men jeg kan bare ikke se det gode i de ting  jo det da dejligt hun smiler, vejret er godt osv.. men hjælper bare ikke på det manglende vægttab, penge, sex lyst osv..
Jeg vejede også aaaalt for meget da jeg blev gravid så det er 30 kg der skal af  og jeg skal tilbage og søge job om 6 måneder og hvis jeg ikke tror på mig selv og synes jeg ikke er noget værd til den tid, ja så finder jeg ikke noget job.. også er det en ond cirkel mht peng problemerne..  årh synes bare hele tidn der er et eller andet MEN i hver sætning.. er også en begræsning for mig selv.. hvorfor jeg ikke bare ændre tingene, spiser sundt og motionere, gar sex med kæresten og virker vildt glad.. men kan jeg bare ikke.. er stresset og træt træt træt...

ring til din sp .... de kan noget med depressioner

ring til din mor/svigermor og spørg om du ikke kan få et par dages ferie .. de vil sikkert med glæde passe den lille winwin

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Axelsmor<3 skriver:

Det er så vigtigt at du tror på dig selv. Du skal tro på helt inde i hjertet at du er den bedste mor, hvilket du sikkert også er! Penge betyder så meget for mange, men er sikker på at dit barn ikke mangler noget som helst. Kærlighed er det vigtigste for dit barn her i livet. Det er altid hårdt at blive mor, især fordi man pludselig møder følelser i ens hverdag som man aldrig har oplevet før. Tag det som en udfordring og se fremad. Det hele skal nok blive lettere med tiden, dit barn bliver om ikke så langtid mere selvstændigt og du kan få lidt ro. Jeg havde det rigtig svært helt frem til min søn var et år .. Mest pga. det med følelserne. Men det er helt okay, det er helt iorden at føle som du gør, det gør vi andre mødre også. Op på hesten igen, du er god ligesom du er, og stærk. Det hele skal nok gå ..  herfra :]

Tusind tusind tusind tak   

Anmeld

8. juli 2011

ledermus

Anonym skriver:

Tusind tak skal du have.. Ja det kan virkelig være svært!! og jeg står ingen gang alene med det..  

du er altid velkommen til at skrive pb hvis du har brug for en snak eller andet. Jeg havde depression da jeg blev gravid og var på lykkepiller. Stoppede med at tage dem pga min graviditet og har endnu ikke haft behov for at starte på dem igen og håber heller ikke det bliver nødvendigt.

Min søn har bragt mig enormt meget glæde hvilket er dejligt men kan da stadig have dage hvor jeg er trist eller synes det hele virker uoverskueligt

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

fif skriver:

Mon ikk de kan mærke det, hvor gammel er jeres barn?? Min kæreste, ville da ku se me det samme, hvis jeg var ked af det!! Nu kender jeg dig jo ikk, men synes da det er synd du ska gå at have det sådan, men synes bestemt osse at du fortælle din kæreste hvordan du har det, så han kan hjælpe dig og så tal med en læge...

Ja må jeg nok hellere gøre..

Anmeld

8. juli 2011

2721

Anonym skriver:

Tak..
Kan ikke snakke med min læge.. er midt i læge skift.. Så kan jeg ikke.. og vil heller ikke

Ok, ja så har jeg ingen gode råd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.