Symptomer på ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Nessie

WishForaMiracle skriver:

det var da sjovt du nævner hovedpine for det har jeg haft de sidste 2-3dage... men det er gået væk sammen med smerterne nu.

så er jege mere rolig.

Det må jo være hormonerne der går ind og påvirker hovedet også så, troede egentlig bare det var mig der fik det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Mira0911 skriver:

Hver gang jeg havde ægløsning, var det det rene smerte helved... jeg kunne ingenting, jeg kunne ligge i sengen med en varmepude og ellers tage smertestillende for at kunne holde det ud... 

Efter de voldsomme smerter er kommet, har jeg hadet ægløsning... Frygter hvor slemt det bliver når jeg har født... 

De voldsomme smerter kom først efter første fødsel, havde det slet ikke så voldsomme smerter inden jeg blev gravid første gang... 

Det er vidst meget forskelligt hvor en kvinde mærker sin ægløsning... 

vidste ikke at det kunne være så slemt. det lyder helt vildt. men er glad for at det ikke var min menstruation var da noget bekymret til sidst.

Anmeld

8. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Nessie skriver:

Det må jo være hormonerne der går ind og påvirker hovedet også så, troede egentlig bare det var mig der fik det sådan

ja der foregår sikkert en masse vi ikke ved noget om hihi 

men nu er der fest, for der er ikke kommet nogen uvelkommen mens. så det lader til at det var ægløsning og de forfærdelige symptomer. hold da op følte at mit hovede ville eksploderer.

havde du hovedepine på bestemte tidspunkter? jeg fik det hver dag hen på eftermiddagen

Anmeld

8. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Solajma skriver:

Jeg har også smerter hver gang jeg har æl - og kan som regel også tydeligt mærke hvilken side jeg har det i..

Jeg har aldrig taget en æl-test, men min søn blev undfanget i første hug efter at spiralen var blevet fjernet

Nej jeg har heller aldrig taget sådan en test før. men er blevet gravid med det samme hver gang så det har da ikke været noget problem

fantastisk når det lykkes første gang.

nu håber jeg bare at jeg kan holde på det denne gang.

Anmeld

8. juli 2011

Masig

WishForaMiracle skriver:

Hold da op det var da voldsomt. er lidt mere rolig nu. jeg har jo taget p-piller i 7 år inden ve begyndte at prøve, men de andre gange jeg har haft æl har jeg ikke mærket noget til det.. mener jeg ikke..

Det  er ikke så slemt mere som i starten, men jeg kan bestemt mærke det...

Anmeld

8. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Masig skriver:

Det  er ikke så slemt mere som i starten, men jeg kan bestemt mærke det...

Prøver i nu? eller er du gravid?

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

WishForaMiracle skriver:

ja der foregår sikkert en masse vi ikke ved noget om hihi 

men nu er der fest, for der er ikke kommet nogen uvelkommen mens. så det lader til at det var ægløsning og de forfærdelige symptomer. hold da op følte at mit hovede ville eksploderer.

havde du hovedepine på bestemte tidspunkter? jeg fik det hver dag hen på eftermiddagen

Håber at det lykkes jer at blive gravid hurtigt igen, og barnet så bliver der

Hmmm, jeg har piskemæld, så har egentlig ikke tænkt så meget over om det er specifikke tidspunkter på dagen, er så vant til at have hovedpine, at jeg kun resistrerer når det bliver værre

Anmeld

8. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Nessie skriver:

Håber at det lykkes jer at blive gravid hurtigt igen, og barnet så bliver der

Hmmm, jeg har piskemæld, så har egentlig ikke tænkt så meget over om det er specifikke tidspunkter på dagen, er så vant til at have hovedpine, at jeg kun resistrerer når det bliver værre

tak.

ja det kan jeg godt se. øv må være hårdt at gå rundt med hovedpine så ofte.

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

WishForaMiracle skriver:

tak.

ja det kan jeg godt se. øv må være hårdt at gå rundt med hovedpine så ofte.

Ja, men vænner sig jo til det, men nogle dage er da klart værre end andre, men når man vænner sig til at have ondt, glemmer man lidt hvornår det nu var

Anmeld

8. juli 2011

Masig

WishForaMiracle skriver:

Prøver i nu? eller er du gravid?

Nej vi prøver skam stadig her efter 7 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.