Symptomer på ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.632 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Godaften piger  

nu sidder jeg og tænker lidt over om nogle af jer har kunne mærke når i har haft ægløsning?

Har læst lidt på nettet om symptomerne og der står bla. at man kan have lidt´ondt. som jeg nu har... og havde det også i går. lidt menstruations lign smerter. Jeg skulle gerne have ægløsning på dette tidspunkt men er lidt forvirret over at det strammer sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Er lidt bange for at jeg er ved at få uregelmæssig menstruation... hmm men havde det også i går og har ikke blødt endnu.. og har altså aldrig haft uregelmæssig før...

Anmeld

7. juli 2011

Rockertand

WishForaMiracle skriver:

Godaften piger  

nu sidder jeg og tænker lidt over om nogle af jer har kunne mærke når i har haft ægløsning?

Har læst lidt på nettet om symptomerne og der står bla. at man kan have lidt´ondt. som jeg nu har... og havde det også i går. lidt menstruations lign smerter. Jeg skulle gerne have ægløsning på dette tidspunkt men er lidt forvirret over at det strammer sådan..

Du vil få en hel masse "ja'er" som svar på dit spørgsmål - men faktum er, at ca. 80% af fertile kvinder ikke har ægløsning, når de tror, de har - der er lavet studier, hvor kvinderne har taget ægløsningsteste og er blevet skannet og ikke fik resultaterne at vide, og de skulle så melde om symptomer, og der var ca. 80%'s deviation i forhold til antaget ægløsningstidspunkt og faktiske ægløsningstidspunkt.

Mit bedste råd er, at du bruger ægløsningsteste.

Pøj-pøj.

Anmeld

7. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Rockertand skriver:

Du vil få en hel masse "ja'er" som svar på dit spørgsmål - men faktum er, at ca. 80% af fertile kvinder ikke har ægløsning, når de tror, de har - der er lavet studier, hvor kvinderne har taget ægløsningsteste og er blevet skannet og ikke fik resultaterne at vide, og de skulle så melde om symptomer, og der var ca. 80%'s deviation i forhold til antaget ægløsningstidspunkt og faktiske ægløsningstidspunkt.

Mit bedste råd er, at du bruger ægløsningsteste.

Pøj-pøj.

Min mand og jeg har mistet 4 gange nu. er blevet gravid med det samme hver eneste gang.

men symptomerne er jeg bange for er er menstruation og ikke ægløsning.. for har aldrig haft det sådan her før. hmm ved ikke rigtig med de tests der..

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

WishForaMiracle skriver:

Godaften piger  

Hver gang jeg havde ægløsning, var det det rene smerte helved... jeg kunne ingenting, jeg kunne ligge i sengen med en varmepude og ellers tage smertestillende for at kunne holde det ud... 

Efter de voldsomme smerter er kommet, har jeg hadet ægløsning... Frygter hvor slemt det bliver når jeg har født... 

De voldsomme smerter kom først efter første fødsel, havde det slet ikke så voldsomme smerter inden jeg blev gravid første gang... 

Det er vidst meget forskelligt hvor en kvinde mærker sin ægløsning... 

Anmeld

8. juli 2011

Masig

Jeg bruger ÆL teste så ved hvornår jeg har ÆL og derfor ved jeg også at smerterne stammer derfra... Jeg har nogle gange mens lignende smerter og andre gange niver og jager det bare når jeg bevæger mig, så meget at jeg faktisk må gå foroverbøjet fordi det virkelig gør ondt i den side jeg nu har ÆL fra... Jeg har haft ÆL smerter hver gang siden jeg smed p-pillerne...

Anmeld

8. juli 2011

Maddox

Jeg har også smerter hver gang jeg har æl - og kan som regel også tydeligt mærke hvilken side jeg har det i..

Jeg har aldrig taget en æl-test, men min søn blev undfanget i første hug efter at spiralen var blevet fjernet

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Jeg kan få mens-lignende smerter, og så får jeg også hovedpine Ikke s**de smart når man gerne vil lave en baby 

Anmeld

8. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Nessie skriver:

Jeg kan få mens-lignende smerter, og så får jeg også hovedpine Ikke s**de smart når man gerne vil lave en baby 

det var da sjovt du nævner hovedpine for det har jeg haft de sidste 2-3dage... men det er gået væk sammen med smerterne nu.

så er jege mere rolig.

Anmeld

8. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Masig skriver:

Jeg bruger ÆL teste så ved hvornår jeg har ÆL og derfor ved jeg også at smerterne stammer derfra... Jeg har nogle gange mens lignende smerter og andre gange niver og jager det bare når jeg bevæger mig, så meget at jeg faktisk må gå foroverbøjet fordi det virkelig gør ondt i den side jeg nu har ÆL fra... Jeg har haft ÆL smerter hver gang siden jeg smed p-pillerne...

Hold da op det var da voldsomt. er lidt mere rolig nu. jeg har jo taget p-piller i 7 år inden ve begyndte at prøve, men de andre gange jeg har haft æl har jeg ikke mærket noget til det.. mener jeg ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.