Bløder?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Mira0911

PernilleogDennis skriver:

Hej tøser..

Jeg er 16+5 idag, og i foregårs efter sex blødte jeg rimelig meget, mere end normalt. Men det stoppede så og så skulle jeg til jordemoder igår, og alt så fint ud.. men her til aften bløder jeg igen, lyserødt når jeg tørre mig, men denne gang har der ikke været "grund" til det ( altså ikke sex eller andet)

Tror i jeg har grund til bekymring??

Her i min anden graviditet blødte jeg fra 12+5 og frem til jeg var 17/18 uger henne uafbrudt.... Jeg var skide bekymret og bange... 

Så længe jeg ikke havde smerter og det ikke var styrtblødning, var der ikke noget at bekymre sig om.... 

Hvordan har du det? Har du smerter? Murren? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

PernilleogDennis

Mira0911 skriver:

Her i min anden graviditet blødte jeg fra 12+5 og frem til jeg var 17/18 uger henne uafbrudt.... Jeg var skide bekymret og bange... 

Så længe jeg ikke havde smerter og det ikke var styrtblødning, var der ikke noget at bekymre sig om.... 

Hvordan har du det? Har du smerter? Murren? 

Nej har hverken smerter eller murren, lidt stikken i den ene side nogengange, og en hamrende hovedepine. men ellers intet..

Ja man bliver forskrækket og har fået en SA før, såhr man tænker jo lidt..

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Nej har hverken smerter eller murren, lidt stikken i den ene side nogengange, og en hamrende hovedepine. men ellers intet..

Ja man bliver forskrækket og har fået en SA før, såhr man tænker jo lidt..

Altid noget du ikke har smerter eller murren... Hvis du er bekymret (Hvilket man ikke kan undgå) synes jeg du skal ringe til vagtlægen eller FG... Så du kan få ro i kroppen og få at vide at alt er som det skal være... 

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Mira0911 skriver:

Altid noget du ikke har smerter eller murren... Hvis du er bekymret (Hvilket man ikke kan undgå) synes jeg du skal ringe til vagtlægen eller FG... Så du kan få ro i kroppen og få at vide at alt er som det skal være... 

Ja, det har jeg gjort, (Ringet begge steder hen) Og de siger begge det samme.. Ingen grund til bekymring.. Såå det er dejligt.. Men derfor tænker jeg nu stadig på det, så kæresten vil bestille tid til scanning imorgen fordi han ikke gider høre på mig mere. Så kan vi samtidig få afvide kønnet, SÅ er der da ro på mig,,.. indtil næste gang

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Ja, det har jeg gjort, (Ringet begge steder hen) Og de siger begge det samme.. Ingen grund til bekymring.. Såå det er dejligt.. Men derfor tænker jeg nu stadig på det, så kæresten vil bestille tid til scanning imorgen fordi han ikke gider høre på mig mere. Så kan vi samtidig få afvide kønnet, SÅ er der da ro på mig,,.. indtil næste gang

Vi bestilte også en tidlig kønsscanning, og bestilte også scanningen fordi jeg var så bekymret og pivet.... 

Heldigvis så alt fint ud derinde...  

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Mira0911 skriver:

Vi bestilte også en tidlig kønsscanning, og bestilte også scanningen fordi jeg var så bekymret og pivet.... 

Heldigvis så alt fint ud derinde...  

Det er dejligt med den sikkerhed . Håber os alt er fint imorgen. Jeg håber ihvertfald 

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Det er dejligt med den sikkerhed . Håber os alt er fint imorgen. Jeg håber ihvertfald 

Jeg  med herfra.... Glæder mig til at høre mere.... 

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Mira0911 skriver:

Jeg  med herfra.... Glæder mig til at høre mere.... 

Smider en update på det imorgen.  Og tak. Er sikker på det hjælper.

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Smider en update på det imorgen.  Og tak. Er sikker på det hjælper.

Super.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.