Bløder?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Xady

er det ikke noget med det er fødegangen - svangerskabs gangen/afd. man skal ringe til når man er over 13 uger?
men som regl sender vagtlægen afligvel en vidre hvis det har noget med graviditeten at gøre..
Jeg havde personlig selv ringede til FG eller SG alt efter hvilken afd. de bruger. for at sikkre mig.
jeg blev scannet vær gang jeg var der oppe i alle mine graviditeter så de har kunne se alt var iorden, også selvom de mente det bare var blærebetlændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

PernilleogDennis

nvm skriver:

ja jeg synes også det noget pjat de ikke lige tjekker op på det, så man ikke går og er nervøs

Jaah, det er det sgu, men nu har jeg snakket med vagtlægen og han sagde det var ganske notmalt..

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Nynne88 skriver:

De kan ihvertfald fortælle om du skal reagere akut eller om du skal vente og så ringe til lægen i morgen. Jeg har kun én gang oplevet en dum vagtlæge og tror de tager dig seriøst når du er så langt henne. Selvom det ikke lyder til at være alvorligt, så ville jeg lige give dem et kald - om ikke andet så siger de at du lige skal komme ind til en hurtig scanning og så kan du bedre sove i nat .

¨Vagtlægen mente ikke jeg havde grund til bekymringer.

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Xady skriver:

er det ikke noget med det er fødegangen - svangerskabs gangen/afd. man skal ringe til når man er over 13 uger?
men som regl sender vagtlægen afligvel en vidre hvis det har noget med graviditeten at gøre..
Jeg havde personlig selv ringede til FG eller SG alt efter hvilken afd. de bruger. for at sikkre mig.
jeg blev scannet vær gang jeg var der oppe i alle mine graviditeter så de har kunne se alt var iorden, også selvom de mente det bare var blærebetlændelse

Hvor finder man deres numre henne?? Tror du også jeg skal ringe selvom vagtlægen ikke mener der er grund til bekymringer??

Anmeld

6. juli 2011

Xady

PernilleogDennis skriver:

Hvor finder man deres numre henne?? Tror du også jeg skal ringe selvom vagtlægen ikke mener der er grund til bekymringer??

Det skulle gerne stå på din vandrejournal.
ellers kan man som regl finde det på hospitales hjemmeside..
Jeg ville nok ringe derop får at få det rigtige svar.. får vil de have dig ind er det bedre at blive tjekket engang for maget ind for lidt.. og hvis det er det der kan gøre du sover trygt i nat syntes jeg bestemet det er det værd. Min Jm siger er der det mindste så ring heller. Men du skal gøre hvad du føler er det mest rigtige..

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Xady skriver:

Det skulle gerne stå på din vandrejournal.
ellers kan man som regl finde det på hospitales hjemmeside..
Jeg ville nok ringe derop får at få det rigtige svar.. får vil de have dig ind er det bedre at blive tjekket engang for maget ind for lidt.. og hvis det er det der kan gøre du sover trygt i nat syntes jeg bestemet det er det værd. Min Jm siger er der det mindste så ring heller. Men du skal gøre hvad du føler er det mest rigtige..

Okay, prøver lige at ringe derop. Som du selv siger, hellere en gang for meget end en for lidt.

Anmeld

6. juli 2011

Xady

Okay, prøver lige at ringe derop. Som du selv siger, hellere en gang for meget end en for lidt.

du må lige give en update når du har snakkede med dem..

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Xady skriver:

du må lige give en update når du har snakkede med dem..

Så har jeg snakket med dem.. Hun sagde at fordi jeg ofte bløder under sex og at der er lyserødt på papiret og jeg ingen smerter har og det kun er efter jeg har "presset" tis ud så er der ingen alarm,

men hvis det fortsætter, eller blev til mere, eller hvis jeg fik ondt skulle jeg selvfølgelig ringe,

Anmeld

6. juli 2011

Xady

Så har jeg snakket med dem.. Hun sagde at fordi jeg ofte bløder under sex og at der er lyserødt på papiret og jeg ingen smerter har og det kun er efter jeg har "presset" tis ud så er der ingen alarm,

men hvis det fortsætter, eller blev til mere, eller hvis jeg fik ondt skulle jeg selvfølgelig ringe,

Tak for updaten

Det var godt at høre så kan du også sove roligt i nat og du ved hvor du skal henvende dig, hvis der skulle blive noget
tit ringde jeg til lægen hvis der var noget men de sender mig afligvel bare på FG med det samme, så efterhånden ringer jeg ofter bare der til, så skal jeg ikke først igennem lægen som afligvel ringer til FG og så efterfølgende skal jeg tage derud.

Anmeld

6. juli 2011

Meliora

Jeg fatter ikke de er så sippede med de scanninger.  Sidst jeg blødte ville hun heller ikke sende mig afsted, men nu når jeg bløder mere og er længere henne så burde de da kunne se det fra min side af, en scanning tager max et kvarter. IIIIH!!

det er jo et spørgsmål om ressourcer, desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.