Bløder?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
28 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

PernilleogDennis

Hej tøser..

Jeg er 16+5 idag, og i foregårs efter sex blødte jeg rimelig meget, mere end normalt. Men det stoppede så og så skulle jeg til jordemoder igår, og alt så fint ud.. men her til aften bløder jeg igen, lyserødt når jeg tørre mig, men denne gang har der ikke været "grund" til det ( altså ikke sex eller andet)

Tror i jeg har grund til bekymring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

nvm

jeg blødte flere gange igennem min 2 graviditet, og ikke pga sex.. men alt så fint ud hos mig, så det ikke sikkert du skal bekymre dig, men jeg ved man ikke kan lade værd

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

nvm skriver:

jeg blødte flere gange igennem min 2 graviditet, og ikke pga sex.. men alt så fint ud hos mig, så det ikke sikkert du skal bekymre dig, men jeg ved man ikke kan lade værd

Ja, det er sgu svært ikke at tænke lidt over det når der er rødt på papiret.

Men ringer lige til lægen imorgen og vender det med hende..

Men  for at alt er ok, Kan man evt ikke få en henvisning til en scanning for at få det bekræftet, ved du det?

Anmeld

6. juli 2011

nvm

PernilleogDennis skriver:

Ja, det er sgu svært ikke at tænke lidt over det når der er rødt på papiret.

Men ringer lige til lægen imorgen og vender det med hende..

Men  for at alt er ok, Kan man evt ikke få en henvisning til en scanning for at få det bekræftet, ved du det?

de ville ikke scanne mig nogen af gangene

men de tjekkede hjerte lyd.

jeg blødte i uge 7 og der tog jeg til scanning hvor jeg selv betalte. så blødte jeg i uge 24 og igen senere hen mener jeg, der tjekkede de hjertelyd. alt var som det skulle.. så krydser fingere for dig, men det bestemt ikke sjovt at gå og bløde

Anmeld

6. juli 2011

Nynne88

Jeg ville nok lige prøve at ringe til vagtlægen - bare lige for at høre. 

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

nvm skriver:

de ville ikke scanne mig nogen af gangene

men de tjekkede hjerte lyd.

jeg blødte i uge 7 og der tog jeg til scanning hvor jeg selv betalte. så blødte jeg i uge 24 og igen senere hen mener jeg, der tjekkede de hjertelyd. alt var som det skulle.. så krydser fingere for dig, men det bestemt ikke sjovt at gå og bløde

Jeg fatter ikke de er så sippede med de scanninger.  Sidst jeg blødte ville hun heller ikke sende mig afsted, men nu når jeg bløder mere og er længere henne så burde de da kunne se det fra min side af, en scanning tager max et kvarter. IIIIH!!

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Nynne88 skriver:

Jeg ville nok lige prøve at ringe til vagtlægen - bare lige for at høre. 

Det kunne godt være jeg skulle det,? men hvad tror du så de kan råde til? er sgu lidt nervøs for de vagtlæger. 

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Det kunne godt være jeg skulle det,? men hvad tror du så de kan råde til? er sgu lidt nervøs for de vagtlæger. 

Selvfølgelig ved du ikke hvad de råder til. haha læste lige indlægget igennem

Anmeld

6. juli 2011

nvm

Jeg fatter ikke de er så sippede med de scanninger.  Sidst jeg blødte ville hun heller ikke sende mig afsted, men nu når jeg bløder mere og er længere henne så burde de da kunne se det fra min side af, en scanning tager max et kvarter. IIIIH!!

ja jeg synes også det noget pjat de ikke lige tjekker op på det, så man ikke går og er nervøs

Anmeld

6. juli 2011

Nynne88

De kan ihvertfald fortælle om du skal reagere akut eller om du skal vente og så ringe til lægen i morgen. Jeg har kun én gang oplevet en dum vagtlæge og tror de tager dig seriøst når du er så langt henne. Selvom det ikke lyder til at være alvorligt, så ville jeg lige give dem et kald - om ikke andet så siger de at du lige skal komme ind til en hurtig scanning og så kan du bedre sove i nat .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.