hc=k skriver:
Jeg sidder her og er gelt gal i skralden. Min søsn far sidder og kræver at han skal have sin dreng hver anden weekend og så da også lige Tirsdag og torsdag efter dagpleje og indtil drengen skal i seng.
Vores søn er kun 2 år gammel og det har altid været mig der har taget sig af ham, hans far har ikke gjort noget som helst.
Hvor meget kan han kræve at se sin søn??
Vores dreng er meget sårbar og bliver hurtigt ked af det når han er sammen med sin far og sådan har det egentlig altid været..
Hvornår er i gået fra hinanden???
jeg ved at vores drenge er på samme alder, så kan lige sige hvad vi har gjort her..
Min søn er hos sin far hveranden weekend (torsdag-mandag) og så torsdag-fredag i den modsatte uge.
Tidligere har rutinen været fredag-mandag, torsdag-fredag og mandag-tirsdag... Men det synes jeg gjorde min søn for urolig, så derfor valgte jeg/vi at droppe et skift, men at de så har det længere weekend sammen..
Vores nuværende plan lader til at fungere super.. knægten reagerer altid lige den første dags tid, når han har været hos sin far... Men det er skiftet i sig selv, og at han lige skal falde til igen...
Hvorfor bliver din dreng ked af at være hos sin far? Kan det have noget at gøre med hvordan du har det med faren eller?
Min dreng har været meget følsom overfor forandringer og lign, men efterhånden som han er blevet større, så er han blevet bedre til at indstille sig... og jeg synes at han har klaret farens jeg mit brud super.. Men vi har heldigvis haft et godt samarbejde størstedelen af tiden, hvor vores søn ikke har mærket noget til negative vibrationer...
Anmeld