hvor meget hos far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.128 visninger
31 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

hc=k

Jeg sidder her og er gelt gal i skralden. Min søsn far sidder og kræver at han skal have sin dreng hver anden weekend og så da også lige Tirsdag og torsdag efter dagpleje og indtil drengen skal i seng.

Vores søn er kun 2 år gammel og det har altid været mig der har taget sig af ham, hans far har ikke gjort noget som helst.

Hvor meget kan han kræve at se sin søn??

Vores dreng er meget sårbar og bliver hurtigt ked af det når han er sammen med sin far og sådan har det egentlig altid været..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Jeg sidder her og er gelt gal i skralden. Min søsn far sidder og kræver at han skal have sin dreng hver anden weekend og så da også lige Tirsdag og torsdag efter dagpleje og indtil drengen skal i seng.

Vores søn er kun 2 år gammel og det har altid været mig der har taget sig af ham, hans far har ikke gjort noget som helst.

Vores dreng er meget sårbar og bliver hurtigt ked af det når han er sammen med sin far og sådan har det egentlig altid været..

hvis i har fælles frældremyndighed, vel egentlig ½-delen af tiden...

Men hvis i ikke kan blive enige ville jeg tage den op i statsamtet... For jeg ville heller ikke mene det var ok at begynde med så meget samvær...

Anmeld

6. juli 2011

tinasmor

Jeg har ikke selv erfarring men hvis du ikke er tilfreds, så tænker jeg at statsamtet vil være den bedste løsning. Det lyder af meget, hvis han slet ikke har set barnet før. Vil han ikke accepterer hver anden weekend til at starte med?

Anmeld

6. juli 2011

132319

Lige så snart amningen stopper herhjemme, skal min ex have ungerne hver onsdag og hver anden weekend.

Det er lige så meget hans børn, som de er mine.

Anmeld

6. juli 2011

hc=k

Ni-ko-li-ne skriver:

Men hvis i ikke kan blive enige ville jeg tage den op i statsamtet... For jeg ville heller ikke mene det var ok at begynde med så meget samvær...

Vi har fælles fordi vi boede sammen da jeg fødte.
Jeg synes bare at det er helt hul i hovedet at hans far ikke kan se at det ikke vil være det sundeste for vores dreng at han skal rives frem og tilbage hele tiden.
Jeg bliver så ked af det for det er fandme mig der har stået med det hele lige siden han blev født og det er så først nu hans far gider  ham.. Det er bare ikke iorden.

Anmeld

6. juli 2011

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Vi har fælles fordi vi boede sammen da jeg fødte.
Jeg synes bare at det er helt hul i hovedet at hans far ikke kan se at det ikke vil være det sundeste for vores dreng at han skal rives frem og tilbage hele tiden.
Jeg bliver så ked af det for det er fandme mig der har stået med det hele lige siden han blev født og det er så først nu hans far gider  ham.. Det er bare ikke iorden.

det skal nok gå.... men jeg synes du skal kontakte statsamtet

Anmeld

6. juli 2011

hc=k

Ni-ko-li-ne skriver:

det skal nok gå.... men jeg synes du skal kontakte statsamtet

Det gør jeg også hvis han ikke stopper. Han tænker kun på sig selv og ikke på hvad der er bedst for hans søn.

Anmeld

6. juli 2011

musse1

hc=k skriver:

hvis ik i kan blive enige, så er det bedste vel endelig at gå i stats amtet..

har han aldrig haft kontakt til jeres søn ? hvis ik han har det, er det  lige rigeligt og begynde ud med, så skal de måske lige ses stille og roligt, og så kan de stige samvær, men hvis han har haft ham og haft kontakt hele tiden, syns jeg alser sagtens han kan have ham hver anden weekend og så to hverdage. 

men er jo svært at sige for os her ude, når ik vi kender dit barn.

man skal bare passe på med at man ik smitter af med en dårlig stemning på barnet.

syns bare fare har lige så meget ret til sit barn som moren har, som ud gangs punkt, men der kan jo være årsager til, at dette ik kan lade sig gøre.

Anmeld

6. juli 2011

hc=k

tinasmor skriver:

Jeg har ikke selv erfarring men hvis du ikke er tilfreds, så tænker jeg at statsamtet vil være den bedste løsning. Det lyder af meget, hvis han slet ikke har set barnet før. Vil han ikke accepterer hver anden weekend til at starte med?

Vi har boet sammen jo, men han har aldrig taget sig af ham.. Vores søn har virkelig skubbet sin far væk.. Det var helt uhyggeligt at se på.

Anmeld

6. juli 2011

nvm

Ni-ko-li-ne skriver:

vil lige sige at samvær intet har at gøre om man har ene forældremyndighed eller fælles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.