Se, jeg har syet dem fineste tunika til Emilie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Mette.

h_bernie skriver:

Jeg har ledt i div. butikker i Århus efter mønstret, men ingen har minikrea. Så tror bare jeg køber det på nettet. Købte også det andet på den hjemmeside du foreslår. Så ender det nok med igen.

Åh, du skal gå i den som ligger på Park Allé i Århus, de har ALLE Minikrea mønstre, jeg købte selv mit der i forgårs.

Butikken hedder City stoffer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Alexander&Lærke

Mette. skriver:

Jeg må endnu engang lige vise jer dagens kreationer. Jeg synes selv den er blevet så sød og Emilie ser så fin ud i den. - Også var den bare så nem at sy! 

Meget meget sød, har du selv designet den eller har du et mønster til den, den ser nemlig meget fin og nem ud....

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

Mette&Alexander skriver:

Meget meget sød, har du selv designet den eller har du et mønster til den, den ser nemlig meget fin og nem ud....

Tak

Mønstret er fra Minikrea, Tunika hedder det. Der er både til korte og lange ærmer og en masse andre variationer. - Og det er et super nemt mønster.

Anmeld

6. juli 2011

h_bernie

Mette. skriver:

Åh, du skal gå i den som ligger på Park Allé i Århus, de har ALLE Minikrea mønstre, jeg købte selv mit der i forgårs.

Butikken hedder City stoffer.

Nå for pokker. Synes da jeg havde været dernede. Nå det prøver jeg lige. Takker for hjælpen.

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

h_bernie skriver:

Nå for pokker. Synes da jeg havde været dernede. Nå det prøver jeg lige. Takker for hjælpen.

Bare spørg efter det, de har dem ikke fremme i butikken, men finder dem til dig, hvis det er.

Anmeld

12. juli 2011

bullerbassen

h_bernie skriver:

Jeg har ledt i div. butikker i Århus efter mønstret, men ingen har minikrea. Så tror bare jeg køber det på nettet. Købte også det andet på den hjemmeside du foreslår. Så ender det nok med igen.

Panduro hobby har minikrea

Anmeld

12. juli 2011

Sakris

Den er super fin! Synes printet er super fint! Der er helt MOLO over den!

Anmeld

12. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Sys den er fin

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

12. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Jeg må endnu engang lige vise jer dagens kreationer. Jeg synes selv den er blevet så sød og Emilie ser så fin ud i den. - Også var den bare så nem at sy! 

Ej den er abre super flot Mette. Hold da op .

Anmeld

12. juli 2011

Mette.

Sakris skriver:

Den er super fin! Synes printet er super fint! Der er helt MOLO over den!

Det var præcis det jeg tænkte da jeg så stoffet, man kan også få det med katte på, jeg tror jeg bliver nød til at eje det også. og tak for roserne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.