Se, jeg har syet dem fineste tunika til Emilie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.748 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Mette.

Jeg må endnu engang lige vise jer dagens kreationer. Jeg synes selv den er blevet så sød og Emilie ser så fin ud i den. - Også var den bare så nem at sy! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

h_bernie

Super sød, har du selv kreeret mønstret? Eller syr du efter et bestemt et?

Anmeld

6. juli 2011

AnnePedersen

jeg synes modellen er skide sød...... meeeennnn er ikke så vild med hunde trykket...... men glæder mig til at se andre modeller med andet stof.... hint hint

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

h_bernie skriver:

Super sød, har du selv kreeret mønstret? Eller syr du efter et bestemt et?

Det er et mønster fra Minikrea. Jeg er også vild med det, deres mønstre er altid et hit.

Anmeld

6. juli 2011

Mi

Hvor er den bare fin  

Anmeld

6. juli 2011

twinboys

Hvor er det en sød model... er heller ikke sådan lige til hundemotivet, men en mega sød model...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

AnnePedersen skriver:

jeg synes modellen er skide sød...... meeeennnn er ikke så vild med hunde trykket...... men glæder mig til at se andre modeller med andet stof.... hint hint

Tak. Hihi, nej, det er også lidt specielt, men jeg synes det var lidt sødt også.

Jeg vil gerne sy en til Naja, du kan jo vælge en hvilken som helst slags stof. Ærmerne kan også være stof i en anden farve eller samme farve, eller hvide med broderi som dem her på.

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

Mi skriver:

Hvor er den bare fin  

Tak. 

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

Mi skriver:

Hvor er den bare fin  

Tak. 

Anmeld

6. juli 2011

h_bernie

Mette. skriver:

Det er et mønster fra Minikrea. Jeg er også vild med det, deres mønstre er altid et hit.

Hvad hedder det? Ja jeg fik også ballonbuksemønstret som du skrev du havde lavet bukser af og har da lavet 5 stk som bare er superfine indtil videre. Men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.