Se, jeg har syet dem fineste tunika til Emilie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Mette.

twinboys skriver:

Hvor er det en sød model... er heller ikke sådan lige til hundemotivet, men en mega sød model...

Majbritt

Tak. Modellen er bare rigtig god. Og godt vi ikke alle har samme smag, så ville det blive lidt kedeligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mette.

h_bernie skriver:

Hvad hedder det? Ja jeg fik også ballonbuksemønstret som du skrev du havde lavet bukser af og har da lavet 5 stk som bare er superfine indtil videre. Men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt.

Tunika 20200 - det står der på den. Mønstret er fra 1/2 - 3 år.

Tullebukserne er også bare altid et kæmpe hit. 

Anmeld

6. juli 2011

AnnePedersen

thi må hellere stoppe lidt igen nu. har idag lige været ude at bruge en formue på kortærmet til Naja, så en skam jeg ikke have set denne model.

du nævnte noget med nogle knickers på et tidspunkt.... har du lagt dem ud uden jeg har set det??

Anmeld

6. juli 2011

twinboys

Mette. skriver:

Tak. Modellen er bare rigtig god. Og godt vi ikke alle har samme smag, så ville det blive lidt kedeligt. 

Min Oliver ville have elsket en bluse med de hunde da han var lille...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2011

h_bernie

Mette. skriver:

Tunika 20200 - det står der på den. Mønstret er fra 1/2 - 3 år.

Tullebukserne er også bare altid et kæmpe hit. 

Super tusind tak. Så må vi se om jeg får fremskaffet det

Ja er helt pjattet med tullebukserne og så er det bare den bedste gave at give til alle veninderne der lige p.t. laver babyboom

Anmeld

6. juli 2011

Tvillingemor80

jeg er til gengæld vild med hundemotivet.. og ungerne elsker jo sådan noget

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

AnnePedersen skriver:

thi må hellere stoppe lidt igen nu. har idag lige været ude at bruge en formue på kortærmet til Naja, så en skam jeg ikke have set denne model.

du nævnte noget med nogle knickers på et tidspunkt.... har du lagt dem ud uden jeg har set det??

æv hvor ærgeligt. Men du kan jo altid vende tilbage hvis det er. Jo, jeg har forsøgt at sy dem, men jeg blev ikke selv tilfreds med resultatet. De er egentligt som tullebukserne, bare i knickers længde også med rib i benene.

Jeg skulle måske give det et forsøg mere, og se om det bliver bedre. Jeg har forresten sendt jordbær bukserne afsted til jer i dag, med a-post, så de burde komme i morgen. 

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

h_bernie skriver:

Super tusind tak. Så må vi se om jeg får fremskaffet det

Ja er helt pjattet med tullebukserne og så er det bare den bedste gave at give til alle veninderne der lige p.t. laver babyboom

Du kan købe mønstret hos www.mailka-rosa.dk, hvis du ikke finder det andre steder.

Ja, det er nemlig en super god gave, jeg har også brugt det op til flere gange.Der er intet så fint som en personlig gave.

Anmeld

6. juli 2011

Mette.

Tvillingemor90 skriver:

jeg er til gengæld vild med hundemotivet.. og ungerne elsker jo sådan noget

Tak Ja, jeg synes nu også det er super til min lille pige på godt 1 år.

Anmeld

6. juli 2011

h_bernie

Mette. skriver:

Du kan købe mønstret hos www.mailka-rosa.dk, hvis du ikke finder det andre steder.

Ja, det er nemlig en super god gave, jeg har også brugt det op til flere gange.Der er intet så fint som en personlig gave.

Jeg har ledt i div. butikker i Århus efter mønstret, men ingen har minikrea. Så tror bare jeg køber det på nettet. Købte også det andet på den hjemmeside du foreslår. Så ender det nok med igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.