Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor er hun kær!
stort tillykke med den lille ny!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tillykke med hende søde.. Det ser ud til i lagde på samme stue som os..
tilykke tillykke tillykke hvor er hun skøn
er vild med det billed på vægten sådan et har vi af begge vores
tillykke ...
Stort tillykke med dit lille vidunder.. hun er da vildt dejlig..
Stefanie8 skriver: He he ok, jamen så ved jeg da det Kan bare næsten ikke vente mere på min lille pige, synes efterhånden at ventetiden er ved at blive for lang, især når alt står helt klar, he he....
He he ok, jamen så ved jeg da det Kan bare næsten ikke vente mere på min lille pige, synes efterhånden at ventetiden er ved at blive for lang, især når alt står helt klar, he he....
Kender det alt for godt, synes den tid jeg gik over var MEGET lang men må desværre meddele dig at det ikke nødvendigvis betyder at de vil til verden fordi den går, den gik for mig og havde en del af det i 3-4 dage Få sovet alt det du kan (hvis du self kan sove)
Mette88 skriver: tillykke med hende søde.. Det ser ud til i lagde på samme stue som os..
Mange tak sweety det var da pudsigt Kunne kigge på hende i timevis
Nadia Foged skriver: Mange tak sweety det var da pudsigt Kunne kigge på hende i timevis
Ja, kender det godt..
Hvor er hun sød og fin Nadia , stort tillykke med hende
Nu kan I rigtig nyde hinanden derhjemme. Jeg håber at I begge har det godt.
og Håber at øvelserne hjælper på hendes arm!
Nadia Foged skriver: Kender det alt for godt, synes den tid jeg gik over var MEGET lang men må desværre meddele dig at det ikke nødvendigvis betyder at de vil til verden fordi den går, den gik for mig og havde en del af det i 3-4 dage Få sovet alt det du kan (hvis du self kan sove)
he he, ja jeg kan sagtens sove, men min dreng på 3 1/2 er ikke helt enig, he he.... Jeg håber bare hun melder sin ankomst SNART, gider ikke være gravid mere
Lullaby* skriver: Hvor er hun sød og fin Nadia , stort tillykke med hende Nu kan I rigtig nyde hinanden derhjemme. Jeg håber at I begge har det godt. og Håber at øvelserne hjælper på hendes arm!
ja og det gør vi bare HUn er så skøn Har fået tid på onsdag kl 12.30 så håber virkelig de fortæller noget brugbart så den bette trold bruger den arm lige så aktivt og mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128