Så kom prinsessen til verden! :) ups lidt lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.183 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Nadia Foged

Hej allesammen

Som i jo nok ved gik jeg over tid, hvilket jeg ikke var særligt glad for grundet vand i fødderne og smerter hist og her, men det var absolut det hele værd

Går i seng lørdag aften med ondt i ryggen, men tænkte igen, det er nok bare snyd, trods min slimprop var gået to dage før, så jeg gik i seng - får ikke sovet ret meget da jeg vågner med ondt i ryggen osv. Kl 07.00 beslutter jeg mig for at stå op, hvorefter jeg får mere og mere ondt, ringer ud på fødegangen og de råder mig til en varmepude men jeg var velkommen til at tage derud

Klokken 9.00 går turen mod holstebro og da jeg kommer derind og bliver tjekket kl 10.00 er jeg 3 cm åben

Klokken 13.00 prikkes hul på fostervandet, og er der 5 cm åben.

Klokken 15.35 er jeg 10 cm åben, men måtte ikke presse endnu, da hun skulle længere ned

KLokken 17:55 starter presseperioden og 18:09 er hun født

Hun vejede 4340 og målte 53 cm - DEJLIG STOR BABY

Fødslen var dog ikke uden besvær, jeg mistede en del blod, blev syet 3 cm.
Prinsessen lå med armen omme på ryggen og ingen vidste det før hovedet var født så der opstod lidt panik, jordemoderen drejede og drejede hendes hoved, men stærkt skulle det gå da hun fik en meget skrækkelig farve.

Hendes arm har efterfølgende virket lidt slap, hun kan godt bruge den, men gør det helst ikke .. Vi fik taget røntgenbilleder og var ude og snakke med børnelæge på Herning Sygehus- de mener hendes arm er let lammet, men har fået henvisning til fysioterapeut - så nogle øvelser skulle rette op på det

Nu er vi lige komemt hjem idag, og jeg elsker hende mere og mere for hvert øjeblik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er hun kær. Stort tillykke med hende! 

Anmeld

6. juli 2011

Emily2012<3

Hvor er hun skøn Nadja.. Tillykke med hende.. 

Anmeld

6. juli 2011

4kløver

Tillykke med hende.. hun er da kær.

Anmeld

6. juli 2011

lhn89

Hvor er hun da fin! 

Stort tillykke med hende! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

6. juli 2011

Sof

Hvor er hun skøn 

Anmeld

6. juli 2011

Camillee

Stort tillykke med hende, hun er så fin

Anmeld

6. juli 2011

Lotus86

Hvor ser hun bare dejlig ud

Stort tillykke - og sikke en fin fødselsdag hun har fået sig, der valgte min lille dreng sjovt nok også at melde sin ankomst

Anmeld

6. juli 2011

-Milla-

Tillykke med prinsessen, hun ser skøn ud.

Anmeld

6. juli 2011

maria_wlt

Kæmpe stort tilykke

Og så du selv siger.. Dejlig og STOR baby  WE LOVE IT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.