Hej allesammen
Som i jo nok ved gik jeg over tid, hvilket jeg ikke var særligt glad for grundet vand i fødderne og smerter hist og her, men det var absolut det hele værd
Går i seng lørdag aften med ondt i ryggen, men tænkte igen, det er nok bare snyd, trods min slimprop var gået to dage før, så jeg gik i seng - får ikke sovet ret meget da jeg vågner med ondt i ryggen osv. Kl 07.00 beslutter jeg mig for at stå op, hvorefter jeg får mere og mere ondt, ringer ud på fødegangen og de råder mig til en varmepude men jeg var velkommen til at tage derud 
Klokken 9.00 går turen mod holstebro og da jeg kommer derind og bliver tjekket kl 10.00 er jeg 3 cm åben
Klokken 13.00 prikkes hul på fostervandet, og er der 5 cm åben.
Klokken 15.35 er jeg 10 cm åben, men måtte ikke presse endnu, da hun skulle længere ned 
KLokken 17:55 starter presseperioden og 18:09 er hun født
Hun vejede 4340 og målte 53 cm - DEJLIG STOR BABY 
Fødslen var dog ikke uden besvær, jeg mistede en del blod, blev syet 3 cm.
Prinsessen lå med armen omme på ryggen og ingen vidste det før hovedet var født så der opstod lidt panik, jordemoderen drejede og drejede hendes hoved, men stærkt skulle det gå da hun fik en meget skrækkelig farve.
Hendes arm har efterfølgende virket lidt slap, hun kan godt bruge den, men gør det helst ikke .. Vi fik taget røntgenbilleder og var ude og snakke med børnelæge på Herning Sygehus- de mener hendes arm er let lammet, men har fået henvisning til fysioterapeut - så nogle øvelser skulle rette op på det 
Nu er vi lige komemt hjem idag, og jeg elsker hende mere og mere for hvert øjeblik 
Anmeld