Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej, hvor er hun da bare super dejlig
Kæmpe STORT tillykke med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ser hun dejlig ud... Stort tillykke....
Hvor er hun skøn, stort tillykke med hende
hvor er hun bare dejlig tillykke
Tillykke med den lækre prinsesse
Lotus86 skriver: Hvor ser hun bare dejlig ud Stort tillykke - og sikke en fin fødselsdag hun har fået sig, der valgte min lille dreng sjovt nok også at melde sin ankomst
Hvor ser hun bare dejlig ud Stort tillykke - og sikke en fin fødselsdag hun har fået sig, der valgte min lille dreng sjovt nok også at melde sin ankomst
Mange tak søde.. Ej hvor skønt!! Stort tillykke med ham også
Stefanie8 skriver: Mange gange tillykke med hende, hun ser bare så dejlig ud at jeg slet ikke kan vente mere selv nu........ Må jeg spørge hvordan du kunne mærke at slimproppen gik? Var du heldig at se det eller kan det mærkes?
Mange gange tillykke med hende, hun ser bare så dejlig ud at jeg slet ikke kan vente mere selv nu........ Må jeg spørge hvordan du kunne mærke at slimproppen gik? Var du heldig at se det eller kan det mærkes?
Mange tak Begge dele det var hgudskelov da jeg var på toilet
Tak for alle jeres søde kommentarer, hun er så dejlig Men selvom hun vejede som hun gjorde synes jeg stadig hun ser ud som en lille skrøbelig baby
Nadia Foged skriver: Mange tak Begge dele det var hgudskelov da jeg var på toilet
He he ok, jamen så ved jeg da det Kan bare næsten ikke vente mere på min lille pige, synes efterhånden at ventetiden er ved at blive for lang, især når alt står helt klar, he he....
Stort tillykke Hvor er hun da bare dejlig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128