Sof skriver:
Jeg skal til glukosebelastning på onsdag, så jeg er ret spændt på om jeg også har det. De mistænkte det da jeg ventede Silje, men først da jeg var i uge 38 og min jm for første gang rent faktisk tjekkede min urin
Men der synes jeg det kunne være lige meget med en glucosebelastning og med den halsbrand jeg havde, så kunne jeg slet ikke overskue at skulle drikke det der sukkerstads, men denne gang bad jeg selv om det for at vide det allerede nu, så den er jeg ret spændt på. I hvert fald resultatet, ikke de 3 timer hvor jeg skal sidde på Rigshospitalet og glo 
Jeg fik lavet sukkertesten i uge 30 og den slog svagt ud, så afsted til sygehuset og ja 3 timer er længe....men synes nu faktisk det gik ret hurtigt, selvom jeg var træt da vi kom hjem. Det er mange informationer man får på en gang.
Uanset om man har sukkersyge eller ej, så er det faktisk nogle rigtig gode og brugbare råd man får af diætisten. Vi fortsætter i hvert fald med det - også når jeg har født.
Jeg synes det værste var de første 7 dage, hvor man 7 gange dagligt skal stikke sig. Det gjorde hverdagen lidt mere besværlig. Derudover så er det positive at man får ekstra scanninger, så man kan se det lille vidunder
Fik af vide i sidste uge til seneste scanning, at mit langtidsblodsukker er normalt og at jeg bare skal fortsætte med at spise som jeg gør. Og bebsen vokser normalt og følger kurven - dejligt! 
Nå ja, og så må jeg "kun" gå 1 uge over tid...måske også et plus hehe 
Håber dog ikke at du har det 
Anmeld