Dagens billede af maven 16+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Sof

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

JUHUU! Så gør jeg det samme. Hehe 

Den er jeg med på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Carl-Emil's mor

Sof skriver:

Synes godt nok den er stor i forhold til hvor langt jeg er henne, men jeg har heldigvis ikke taget så meget på igen, så det er fint nok 

Hold kæft hvor er du dog bare skide heldig og helt fantastisk smuk... så mega snyd jo  

Bare lige for at du kan se hvorfor så kan du se mit billed fra 15+1 igår  vil fandme gerne have så stor og lækker en mave som din

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2011

Sof

Carl-EmilsMoar skriver:

Hold kæft hvor er du dog bare skide heldig og helt fantastisk smuk... så mega snyd jo

Bare lige for at du kan se hvorfor så kan du se mit billed fra 15+1 igår  vil fandme gerne have så stor og lækker en mave som din

Tusind tak  

Men det er også min anden (tredje) graviditet. Jeg blev dog også hurtigt stor med min datter også, men det havde dog en pris. En masse kilo i overvægt.

Du kan lige få fra da jeg var 16 uger henne med min datter og helfigurs da jeg var ved termin, så kan du se hvad jeg mener.

Jeg nåede i august måned sidste år at komme ned på 67 kg. Manglede lige de sidste 2-7 kg, men dem nåede jeg ikke at smide inden jeg blev gravid i december måned. Do fik vi ikke lov til at beholde den fra december, men jeg nåede alligevel at tage en del kilo på som jeg ikke fik smidt inden jeg blev gravid denne gang, så jeg kæmper med vægten i denne graviditet og ville gerne bytte maven for en vægt jeg ikke skulle passe så meget på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2011

Sara_S

Hvor er det flot Sof!

Jeg er også en af dem, der har taget RIGTIG meget på under min første graviditet... 30kg!!! Og så tabte jeg 10 med det samme... og siden jul (ehm ehm!) er jeg stadig oppe på 30+ kg.... 

Hvordan har du tabt dig?

Knus!

Anmeld

23. juli 2011

Fenja09

Smuk mave og smuk Sof

Det sidder super godt på dig!

Anmeld

23. juli 2011

Sof

Sara_S skriver:

Hvor er det flot Sof!

Jeg er også en af dem, der har taget RIGTIG meget på under min første graviditet... 30kg!!! Og så tabte jeg 10 med det samme... og siden jul (ehm ehm!) er jeg stadig oppe på 30+ kg....

Hvordan har du tabt dig?

Knus!

Du får lige linket til min tråd omkring det, og så kan du lige få den beskrivelse jeg er kommet med i den herinde:

Jeg vejede 120 ca da jeg var højgravid

Jeg fulgte ingen plan, jeg skar mine portioner ned og fik mindsket min mavesæk igen på den måde og så trænede jeg mig stille og roligt op til min gamle kondi fra inden jeg blev gravid. Jeg startede med at gå fælledparken rundt de dage jeg mødte sent i skole og min datter var afleveret i børnehave og stille og roligt blev det til løb, derefter blev det til 2 gange 20 minutters zumba hjemme foran fjernsynet og til sidst var det 2 timers zumba og løb ved siden af også.

Derudover lavede jeg mavebøjninger, rygøvelser og balde/lår træning hver dag. Startede med 10 stk af alle øvelser. Balde/lår øvelserne er stjålet fra pilates og mave/ryg er almindelige, til hver side og kun med benene, så det er i alt 4 *10.

Til sidst var jeg oppe på 400 mave/ryg, altså 100 gentagelser af hver af de 4 øvelser og balde/lår havde jeg ikke fast tal på, men det hele foregik foran fjernsynet til en film eller serier og så inden man ser sig om, så har man lavet 50 gentagelser af alle balde/lår øvelser også.

https://www.baby.dk/debat/90421pi1/foer-rund-nu-sund/vaegttab-med-billeder.aspx 

Anmeld

23. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Smuk mave og smuk Sof

Det sidder super godt på dig!

Tak søde 

Det håber jeg det blvier ved med og så håber jeg at jeg får smidt det lidt hurtigere denne gang, men jeg kan godt mærke at jeg savne at løbe. Specielt når jeg er i Fælledparken med Silje for at hun kan blive mere sikker uden støttehjul på cyklen. Der kører hun jo noget stærkere og der skal jeg virkelig tage mig sammen for ikke at begynde at løbe 

Anmeld

23. juli 2011

Orkide86

Sof skriver:

Synes godt nok den er stor i forhold til hvor langt jeg er henne, men jeg har heldigvis ikke taget så meget på igen, så det er fint nok 

Hvor er den bare fin

Anmeld

23. juli 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Hehe, det var også da jeg var 16+ jeg synes den blev stor! Men synes din mave er rigtig smuk Du bærer den flot!

Anmeld

23. juli 2011

Sof

Mirjam123 skriver:

Hvor er den bare fin

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.