Dagens billede af maven 16+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Hehe, det var også da jeg var 16+ jeg synes den blev stor! Men synes din mave er rigtig smuk Du bærer den flot!

Tusind tak søde og dejligt at have dig tilbage herinde.

Jeg lovede at jeg ville smide et nyt billede herind, men jeg må krybe til korset og indrømme at jeg ikke har fået taget et endnu, men skal nok få det gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Tusind tak søde og dejligt at have dig tilbage herinde.

Jeg lovede at jeg ville smide et nyt billede herind, men jeg må krybe til korset og indrømme at jeg ikke har fået taget et endnu, men skal nok få det gjort

Tak!

Ja, det er jo ved at være nogen uger gammelt nu det dér! Men vi glæder os til at se det næste Du skal ikke stresse (kun lidt )

Anmeld

23. juli 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Tak!

Ja, det er jo ved at være nogen uger gammelt nu det dér! Men vi glæder os til at se det næste Du skal ikke stresse (kun lidt )

Jeg kan ikke nå det hele. Jeg skulle jo også lige forloves midt i det hele og jeg har altså kun 2 arme, men tager det iført nattøj i morgen, men så er I også selv ude om det 

Anmeld

23. juli 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Jeg kan ikke nå det hele. Jeg skulle jo også lige forloves midt i det hele og jeg har altså kun 2 arme, men tager det iført nattøj i morgen, men så er I også selv ude om det 

Hvilket er mega romantisk! Congrats

Hey, du skal ikke disse nattøj. En meget mere realistisk tøj-situation anyway

Anmeld

23. juli 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Hvilket er mega romantisk! Congrats

Hey, du skal ikke disse nattøj. En meget mere realistisk tøj-situation anyway

Tusind tak 

Det gør jeg bestemt heller ikke, for jeg ELSKER mit nattøj

Anmeld

23. juli 2011

Fenja09

Sof skriver:

Tak søde 

Det håber jeg det blvier ved med og så håber jeg at jeg får smidt det lidt hurtigere denne gang, men jeg kan godt mærke at jeg savne at løbe. Specielt når jeg er i Fælledparken med Silje for at hun kan blive mere sikker uden støttehjul på cyklen. Der kører hun jo noget stærkere og der skal jeg virkelig tage mig sammen for ikke at begynde at løbe 

Du må vel gerne løbe, selvom du er gravid? Men det er måske pga sidste gang at du holder dig fra det? For mener da godt at man må, så længe det ikke er ekstrem sport man dyrker

Det sidder helt anderledes på dig denne gang end da du ventede Silje, så tror ikke du kommer til at kæmpe så meget med de ekstra kilo som sidst

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Du må vel gerne løbe, selvom du er gravid? Men det er måske pga sidste gang at du holder dig fra det? For mener da godt at man må, så længe det ikke er ekstrem sport man dyrker

Det sidder helt anderledes på dig denne gang end da du ventede Silje, så tror ikke du kommer til at kæmpe så meget med de ekstra kilo som sidst

Jeg må gerne, men jeg synes ikke det er så rart og så har jeg ikke turde, både pga. sidst, men også pga. mine knæskader, så har ikke løbet siden før jeg blev gravid.

Men ja, det sidder helt anderledes på mig denne gang og jeg har heller ikke taget så meget på denne gang som jeg havde sidst, men håber at jeg kan nøjes med kun at tage et par kg mere på og aller helst max tage 1 mere på

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Sof skriver:

Jeg må gerne, men jeg synes ikke det er så rart og så har jeg ikke turde, både pga. sidst, men også pga. mine knæskader, så har ikke løbet siden før jeg blev gravid.

Men ja, det sidder helt anderledes på mig denne gang og jeg har heller ikke taget så meget på denne gang som jeg havde sidst, men håber at jeg kan nøjes med kun at tage et par kg mere på og aller helst max tage 1 mere på

Okay for mente nu nok at man kan gerne må løbe, hvis man kan og har lyst til det

Hvor meget har du taget på nu? Du kan jo ikke gøre så meget ved det, hvis du får vand i kroppen osv men ellers synes jeg godt at man gøre en del selv for ikke at tage vanvittigt meget på  

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Okay for mente nu nok at man kan gerne må løbe, hvis man kan og har lyst til det

Hvor meget har du taget på nu? Du kan jo ikke gøre så meget ved det, hvis du får vand i kroppen osv men ellers synes jeg godt at man gøre en del selv for ikke at tage vanvittigt meget på

Jeg har taget 6-7 kg på indtil i alt, men de første 5-6 kg tog jeg på i de første 12 uger hvor jeg spiste som en hest. Derefter har jeg kun taget omkring 1 kg på, så det synes jeg er helt fint.

Men jeg går meget op i hvad jeg putter i munden og hvor meget motion jeg får, så jeg skal nok holde vægten nede denne gang

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Sof skriver:

Jeg har taget 6-7 kg på indtil i alt, men de første 5-6 kg tog jeg på i de første 12 uger hvor jeg spiste som en hest. Derefter har jeg kun taget omkring 1 kg på, så det synes jeg er helt fint.

Men jeg går meget op i hvad jeg putter i munden og hvor meget motion jeg får, så jeg skal nok holde vægten nede denne gang

Jamen 6-7 kg er jo heller ikke meget, så det er jo helt fint  

Jeg spiste faktisk ingenting de første måneder, havde det virkelig skidt fra omkring uge 6 og 7  men appetiten vendte heldigvis tilbage i takt med at kvalmen stoppede.

Jeg bliver nødt til at tænke over hvad jeg spiser, da jeg har fået konstateret graviditetsbetinget sukkersyge, dog i en meget mild grad, så skal ikke som sådan følge en diæt, bare holde mig lidt ekstra fra sukkerholdige produkter. Tabte mig så yderligere 1 kg på en uge efter jeg havde været til samtale ved diætist, så nu siger vægten minus 7 kg.

Er lidt spændt på at se hvor meget jeg har tabt mig ialt når jeg har født 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.