Trinemusen skriver:
Ha ha -JA også i den grad.
I skal næsten høre den her.. jeg havde en ordentlig tudetur igår foran en venlig ekspedient på en shell tank, da jeg ikke SELV kunne finde ud af at mannøvre min dumme bil ind i vaskehallen!!
Måtte ind og spørge om hjælp, for kunne ikke ramme de ski*de skinner hjulene skulle op på.
Så den venlige ældre herre der stod bag kassen trådte straks til og kom ud for at hjælpe mig. Da han kom ud, kom han med en lille kæk bemærkning om at "søde ven, det er altså ikke så svært" 
Og SÅ KNÆKKEDE FILMEN!!
Jeg gav mig simpelthen til at forklare mens jeg snøftede og tårene trillede ned af mine kinder, at det sku da også bare var de dummeste skinner at køre op på, og at man da ikke kan se noget som helst, og hvem der havde lavet sådan noget besværligt LO*rt osv osv.... HORMONER !!
Gud hvor blev jeg pinlig berørt bagefter, takkede ham og skyndte mig at køre væk efter endt vasketur..
Krummer stadig tæer over det! haha
Hihi... Han må da virkelig have fået det dårligt over sin bemærkning...
Kan líge se det for mig... Tror jeg holder mig indendøre så jeg ikke får en tudetur i det offentlige
Kunne forestille mig en tudetur i vores fakta pga deres ekstrem dårlige service.... 
Har tidligere i min graviditet skældt dem ud pga hormonerne...
Men hr bare haft 3 måneder nu uden hormonerne har raset. Så det kom nok bag på mig, at det pludselig skulle bryde frem igen.
Anmeld