Happiness skriver:
Hold da op hvor hormonerne er begyndt at rase igen...
Har ellers haft det fint i lang tid nu. Men fik lige den største tudetur i formiddags uden grund!!! Jeg var godt nok blevet spurgt en trilliard gange om jeg var begyndt at have ondt i maven, og om jeg ikke snart har født osv... Men det er jo ikke en grund til at tude...
Jeg sad bare og kunne ikke stoppe igen, og samtidigt tænkte jeg over hvorfor jeg overhovedet græd, men kunne ikke komme på det, så tuede jeg lidt mere.... Det tog mig 20 minutter at "komme over"...
Og føler at jeg hele tiden er på grundens rand igen. Det er jo et rent hormon helvede!!!
Andre der oplever at hormonerne bare er gået helt agurk i slutningen af graviditeten? Er 39+5 idag.
Da jeg ventede Julie, stor tudet jeg da jeg nåede selve terminen... Jeg kunne bare ikke stoppe igen...
Jeg var SÅ træt af folks opkald og sms'er... Til sidst blev jeg så irriteret og stilte folk spørgsmålet - Tror I at I bliver snydt??
Så blev der ro... 
Her anden har jeg da også haft nogle tudeture uden der egentlig har været nogen grund....
Så det er vidst meget normalt...
Denne gang her er jeg noget så fræk mht. fødsel... Ingen får at vide hvis jeg går i fødsel, ingen får datoen på PKS hvis det bliver det...
Ja lidt ond er jeg... Ligeså snart der kommer en baby til i familierne, så kan folk godt finde ud af at besøge en, så snart de når alderen af 1 år, så gider de det mere...
Anmeld