Tudetur uden grund.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.841 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Happiness

Hold da op hvor hormonerne er begyndt at rase igen...

Har ellers haft det fint i lang tid nu. Men fik lige den største tudetur i formiddags uden grund!!! Jeg var godt nok blevet spurgt en trilliard gange om jeg var begyndt at have ondt i maven, og om jeg ikke snart har født osv... Men det er jo ikke en grund til at tude...

Jeg sad bare og kunne ikke stoppe igen, og samtidigt tænkte jeg over hvorfor jeg overhovedet græd, men kunne ikke komme på det, så tuede jeg lidt mere.... Det tog mig 20 minutter at "komme over"...

Og føler at jeg hele tiden er på grundens rand igen. Det er jo et rent hormon helvede!!!

Andre der oplever at hormonerne bare er gået helt agurk i slutningen af graviditeten? Er 39+5 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

2721

Ork ja, jeg syntes ikke jeg lavede andet

Anmeld

6. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Yes baby!! Det kan jeg love dig!!

Jeg sad og så hvad bruden ikk ved igår aftes og flere timer efter der kunne jeg dårligt tænke på en Mariekiks uden at tude.............

Aj altså... Jeg tror nu at det er helt normalt Lad os håbe det... Ellers må vi stå sammen

Anja 38+5

Anmeld

6. juli 2011

Happiness

Puslingen skriver:

Ork ja, jeg syntes ikke jeg lavede andet

Rart at vide at jeg ikke er den eneste! Jeg prøvede sågar at finde en grund til at græde, så jeg ligesom ikke bare græd for at græde...

Hold op man er underlig

Anmeld

6. juli 2011

Happiness

Anjamichell skriver:

Yes baby!! Det kan jeg love dig!!

Jeg sad og så hvad bruden ikk ved igår aftes og flere timer efter der kunne jeg dårligt tænke på en Mariekiks uden at tude.............

Aj altså... Jeg tror nu at det er helt normalt Lad os håbe det... Ellers må vi stå sammen

Anja 38+5

Rart at vi er flere hormonbomber! Puha, synes godt nok ikke det er sjovt!

Glæder mig til at have lidt mere styr på krop og følelser igen!

Anmeld

6. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Ja men lad os da håbe at det er tegn på fødsel...

Anmeld

6. juli 2011

Mor Christa

Happiness skriver:

Har ellers haft det fint i lang tid nu. Men fik lige den største tudetur i formiddags uden grund!!! Jeg var godt nok blevet spurgt en trilliard gange om jeg var begyndt at have ondt i maven, og om jeg ikke snart har født osv... Men det er jo ikke en grund til at tude...

Jeg sad bare og kunne ikke stoppe igen, og samtidigt tænkte jeg over hvorfor jeg overhovedet græd, men kunne ikke komme på det, så tuede jeg lidt mere.... Det tog mig 20 minutter at "komme over"...

Og føler at jeg hele tiden er på grundens rand igen. Det er jo et rent hormon helvede!!!

Andre der oplever at hormonerne bare er gået helt agurk i slutningen af graviditeten? Er 39+5 idag.

hihi.. det er slet ikke for at ødelægge noget for dig (i forhold til at du glæder dig ti lat blive dig selv igen) - men jeg var også super proppet med hormoner i slutningen af min graviditet - men det blev altså slemmere efter graviditeten for mig Min ammehjerne gik fuldstændig amok.. jeg tudede HVER DAG og flere gange om dagen.. Over alt og intet.. Over en reklame.. Over tanken om min søn.. Over alt alt alt ..
MEN! Der gik ikke andet end 2 måneder, så begyndte det at dampe lidt af igen..hehe
Men ja - det er skønt at blive sig selv igen, og have styr over følelser og kroppen!

Anmeld

6. juli 2011

Happiness

MissChrista skriver:

hihi.. det er slet ikke for at ødelægge noget for dig (i forhold til at du glæder dig ti lat blive dig selv igen) - men jeg var også super proppet med hormoner i slutningen af min graviditet - men det blev altså slemmere efter graviditeten for mig Min ammehjerne gik fuldstændig amok.. jeg tudede HVER DAG og flere gange om dagen.. Over alt og intet.. Over en reklame.. Over tanken om min søn.. Over alt alt alt ..
MEN! Der gik ikke andet end 2 måneder, så begyndte det at dampe lidt af igen..hehe
Men ja - det er skønt at blive sig selv igen, og have styr over følelser og kroppen!

Hehe... Øv altså.... Men ok, så tager jeg lige 2 måneder mere i hormonhelvedet Men så kan jeg "undskylde" det med at jeg er SÅ lykkelig for min søn Lige nu er der ingen undskyldning

I det mindste får jeg snart min krop igen! Selv om jeg nyder at mærke ham, så er det altså ved at gøre temmeligt ondt, og kan bare ikke sove når han rumstere rundt. Hvilket han ofte vælger at gøre mellem 22 og 02!!!! Hvor jeg bare er træt og vil sove.... Der kan jeg tude af frustration.... Men DET er en grund til at græde hehe...

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Da jeg ventede Julie, stor tudet jeg da jeg nåede selve terminen...  Jeg kunne bare ikke stoppe igen... 

Jeg var SÅ træt af folks opkald og sms'er... Til sidst blev jeg så irriteret og stilte folk spørgsmålet - Tror I at I bliver snydt?? 

Så blev der ro... 

Her anden har jeg da også haft nogle tudeture uden der egentlig har været nogen grund.... 

Så det er vidst meget normalt... 

Denne gang her er jeg noget så fræk mht. fødsel... Ingen får at vide hvis jeg går i fødsel, ingen får datoen på PKS hvis det bliver det... 

Ja lidt ond er jeg... Ligeså snart der kommer en baby til i familierne, så kan folk godt finde ud af at besøge en, så snart de når alderen af 1 år, så gider de det mere... 

Anmeld

6. juli 2011

Happiness

Anjamichell skriver:

Ja men lad os da håbe at det er tegn på fødsel...

Tror det desværre ikke

Men i det mindste har jeg termin fredaqg, og kan så gå 2 uger over tid... Så det er maks 2-3 uger til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.