Tudetur uden grund.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Da jeg ventede Julie, stor tudet jeg da jeg nåede selve terminen...  Jeg kunne bare ikke stoppe igen... 

Jeg var SÅ træt af folks opkald og sms'er... Til sidst blev jeg så irriteret og stilte folk spørgsmålet - Tror I at I bliver snydt?? 

Så blev der ro... 

Her anden har jeg da også haft nogle tudeture uden der egentlig har været nogen grund.... 

Så det er vidst meget normalt... 

Denne gang her er jeg noget så fræk mht. fødsel... Ingen får at vide hvis jeg går i fødsel, ingen får datoen på PKS hvis det bliver det... 

Ja lidt ond er jeg... Ligeså snart der kommer en baby til i familierne, så kan folk godt finde ud af at besøge en, så snart de når alderen af 1 år, så gider de det mere... 

Folk kender også min termin, og har sagt at jeg først skriver når jeg HAR født. De får ikke en sms med "nu har jeg veer", selv om mnage nok gerne ville det

Har skrevet en status på facebook om at jeg ved de mener det godt, men at jeg gerne vil frabede mig at de spørger.... Så håber det virker....

For jeg synes ellers jeg er godt tålmodig, eller har været. Idag blev jeg bare så utoålmodig pga alle de sms'er...

Men er nu mere rolig, og er gået tilbage i tankerne om at der sikkert er 2-3 uger indtil han melder sin ankomst Nu skal jeg bare beholde den tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

2721

Happiness skriver:

Rart at vide at jeg ikke er den eneste! Jeg prøvede sågar at finde en grund til at græde, så jeg ligesom ikke bare græd for at græde...

Hold op man er underlig

Hehe ej hvor sjovt, det gjorde/gør jeg også. Undeligt man føler man SKAL have en grund

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Folk kender også min termin, og har sagt at jeg først skriver når jeg HAR født. De får ikke en sms med "nu har jeg veer", selv om mnage nok gerne ville det

Har skrevet en status på facebook om at jeg ved de mener det godt, men at jeg gerne vil frabede mig at de spørger.... Så håber det virker....

For jeg synes ellers jeg er godt tålmodig, eller har været. Idag blev jeg bare så utoålmodig pga alle de sms'er...

Men er nu mere rolig, og er gået tilbage i tankerne om at der sikkert er 2-3 uger indtil han melder sin ankomst Nu skal jeg bare beholde den tanke

Håber det virker med sådan en status så... 

Anmeld

6. juli 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Håber det virker med sådan en status så... 

Håber jeg også Tror desværre ikke den virker for min mor.... Hende har jeg sagt det til flere gange, og alligevel ringede hun og spurgte... ihhh... Det fik lige bærget til at flyde over... Og hun skal med til fødslen. Så hun VED at hun får besked når det går igang....

Fik snerret pænt meget af hende da hun ringede, så må hellere ringe og undskylde. MEN synes nu også hun skal tage sig sammen.

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Håber jeg også Tror desværre ikke den virker for min mor.... Hende har jeg sagt det til flere gange, og alligevel ringede hun og spurgte... ihhh... Det fik lige bærget til at flyde over... Og hun skal med til fødslen. Så hun VED at hun får besked når det går igang....

Fik snerret pænt meget af hende da hun ringede, så må hellere ringe og undskylde. MEN synes nu også hun skal tage sig sammen.

Der er noget med de mødre... Dog er min ikke sådan, snakker så sjældent med hende alligevel... 

Mon ikke hun tager imod din undskyldning... 

Anmeld

6. juli 2011

Frk Mig

Happiness skriver:

Hold da op hvor hormonerne er begyndt at rase igen...

Har ellers haft det fint i lang tid nu. Men fik lige den største tudetur i formiddags uden grund!!! Jeg var godt nok blevet spurgt en trilliard gange om jeg var begyndt at have ondt i maven, og om jeg ikke snart har født osv... Men det er jo ikke en grund til at tude...

Jeg sad bare og kunne ikke stoppe igen, og samtidigt tænkte jeg over hvorfor jeg overhovedet græd, men kunne ikke komme på det, så tuede jeg lidt mere.... Det tog mig 20 minutter at "komme over"...

Og føler at jeg hele tiden er på grundens rand igen. Det er jo et rent hormon helvede!!!

Andre der oplever at hormonerne bare er gået helt agurk i slutningen af graviditeten? Er 39+5 idag.

Puha det kender jeg godt .. Den ene dag stor tudede jeg over at vi ikke havde mere leverpostej .. Griner .. Andre dage aner jeg ikk hva jeg græd over .. Men som kæresten sagde jeg var så sød når jeg sad der med røde øjne og snøftede .. Så kunne han nemlig komme over og putte med mig .. hehe 

Anmeld

6. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Ja man begynder at kunne se en lysning på det... jeg tror at mit sker snart :-)

Jeg har haft smerter i maven siden i morges og ondt i underlivet her i eftermiddag og i lænden... Så jeg håber håber håber!!

selvom det gør ondt men det ved man jo at det kommer til at gøre

Anmeld

6. juli 2011

Happiness

Frk Mig skriver:

Puha det kender jeg godt .. Den ene dag stor tudede jeg over at vi ikke havde mere leverpostej .. Griner .. Andre dage aner jeg ikk hva jeg græd over .. Men som kæresten sagde jeg var så sød når jeg sad der med røde øjne og snøftede .. Så kunne han nemlig komme over og putte med mig .. hehe 

Hihi.. Kom til at grine over den med leverpostegen. Den lavede jeg da vi manglede smør.... På trods af at fakta ligger 2 min herfra

Min kæreste bliver bare selv så ked af det, når jeg er det. Han kan ikke helt forstå at der virkelig ike er nogen grund til jeg græder. Så prøver lidt at skjule det for ham... Men han kan jo høre mine snøft... Så det er mere mig selv jeg narre

Men er glad for der snart er en ende på det!

Anmeld

6. juli 2011

Happiness

Anjamichell skriver:

Ja man begynder at kunne se en lysning på det... jeg tror at mit sker snart :-)

Jeg har haft smerter i maven siden i morges og ondt i underlivet her i eftermiddag og i lænden... Så jeg håber håber håber!!

selvom det gør ondt men det ved man jo at det kommer til at gøre

Uha håber for dig at det er et godt tegn!!!

Her har jeg mærket nada og niks Men baby kommer jo når baby er klar. Så det skal nok gå. Han er også lille af størrelsen, så har nok godt af at tage 1 uge eller 2 derinde. Hellere at han har det godt, så må mor her lide lidt. Det gør jeg med glæde, hvis han har godt af det!

Anmeld

6. juli 2011

Trinemusen

Ha ha -JA også i den grad.

Jeg er selv næsten i uge 37 stor og tung er jeg efterhånden og har væske i hele kroppen! det er varmt og ikke særligt bekvemt at have denne krop i den her varme.. 

men..

I skal næsten lige høre den her.. (Rødmer) jeg havde en ordentlig tudetur igår foran en venlig ekspedient på en shell tank, da jeg ikke SELV kunne finde ud af at mannøvre min dumme bil ind i vaskehallen!!

Måtte ind og spørge om hjælp, for kunne ikke ramme de ski*de skinner hjulene skulle op på.

Så den venlige ældre herre der stod bag kassen trådte straks til og kom ud for at hjælpe mig. Da han kom ud, kom han med en lille kæk bemærkning om at "søde ven, det er altså ikke så svært" 

Og SÅ KNÆKKEDE FILMEN!! Jeg gav mig simpelthen til at forklare mens jeg snøftede og tårene trillede ned af mine kinder, at det sku da også bare var de dummeste skinner at køre op på, og at man da ikke kan se noget som helst, og hvem der havde lavet sådan noget besværligt LO*rt osv osv.... HORMONER !!

Gud hvor blev jeg pinlig berørt bagefter, takkede ham og skyndte mig at køre væk efter endt vasketur..

Krummer stadig tæer over det! haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.