Hvordan kommer man til Lolland???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

grøn · ært

grinny skriver:

Fandt lige denne hjemmeside:  http://www.johns-bus.dk/1/31181/rute-800.html

Okay, kan du guide mig igennem prisen? Der står, at en enkeltbillet koster 180,-. Er det OGSÅ fra Odense til Lolland?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mikkelmusen

Altså jeg ved ikke hvor du kigger men prøv rejseplanen.dk

jeg tjekkede lige f.eks. silkeborg til nakskov 411 kr pr person.

Anmeld

6. juli 2011

grøn · ært

Altså jeg ved ikke hvor du kigger men prøv rejseplanen.dk

jeg tjekkede lige f.eks. silkeborg til nakskov 411 kr pr person.

Det er pgså der jeg kigger. Og det er for én vej du har fået, ikke? Det er også det jeg fik ca. Gange fire og plus pladsbillet bliver det omkring 1700-1800 kroner. (vi har taget forskellig holdeplads)

Anmeld

6. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hyldeblomst skriver:

Det er aaaalt for dyrt uanset! Jeg kan jo komme til London to gange for de samme penge!!! 

Heheh.. Du er godt nok ikke vild med Lolland! ;P Men Lama Ole kommer på besøg og det er DERFOR vi skal dertil

JA helt sikkert .

Nej det indrømmer jeg gerne jeg ikke er , jeg synes det er det mest kedelige sted i danmark

Når ja Så kan jeg godt se det . Prøv at undersøge hvad orange billetter koster .

Anmeld

7. juli 2011

grinny

Hyldeblomst skriver:

Okay, kan du guide mig igennem prisen? Der står, at en enkeltbillet koster 180,-. Er det OGSÅ fra Odense til Lolland?

Det skulle meget gerne være både fra Odense - Nakskov og Nakskov - Odense. 

Men jeg ville nok lige ringe der ind hvis jeg var dig fordi jeg er ikke helt sikker på det da jeg aldrig tager den bus

Anmeld

7. juli 2011

TineA

Tårs-Spodsbjerg - hvis ikke den er nedlagt? Men hvor til Lolland skal du hen, for Tårs er jo lige i nærheden af... Nåå ja - INGENTING Hold nu op, det var godt jeg flyttede dernede fra.. sidespring!! Håber du finder din vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.