Hvordan kommer man til Lolland???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hyldeblomst skriver:

Okay, det må de næsten vide på stationen.. Så må jeg lige høre dem ad med togrejse...

Det kommer dog til at koste 1800 kroner med tog til og fra Lolland for ham og mig.. Orh det var godt nok dyrt!!!!!!!!!

.....så bliver det ikke denne sommer ):

DEt er dyrt , det er helt sindsygt . Det er jo alt for mange penge til så kedeligt et sted .

Jeg er født og opvokset på lolland .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

grinny

6. juli 2011

Bunty

Hejsa

Der sejler en færge på ruten Spodsbjerg (på Langeland) til Tårs, men hvordan det går i spænd med tog er jeg ikke helt sikker på. Der også mulighed for at tage bus fra Odense, hvilket er lidt nemmere da der i så fald ikke er så mange skift undervejs ... Men hvor på Lolland skal du hen?

Anmeld

6. juli 2011

Bunty

Og der blev jeg så lige overhalet indenom, hi hi ...

Anmeld

6. juli 2011

De3Guldklumper

Hyldeblomst skriver:

Hjææælp! Jeg leder og søger og kan IKKE finde ud af det 
Hvordan kommer jeg fra Silkeborg til Lolland?? Med tog og færge går jeg ud fra, men jeg kan simpelthen ikke finde færgen der skal sejle en til Lolland. Og derfor heller ikke hvad det koster..???

Håber I kan hjælpe

Man sejle spodsbjerg - Tårs når du skal til Lolland

Anmeld

6. juli 2011

Mom2012

Hyldeblomst skriver:

Hjææælp! Jeg leder og søger og kan IKKE finde ud af det 
Hvordan kommer jeg fra Silkeborg til Lolland?? Med tog og færge går jeg ud fra, men jeg kan simpelthen ikke finde færgen der skal sejle en til Lolland. Og derfor heller ikke hvad det koster..???

Håber I kan hjælpe

Du kan tage til langeland og så tage en færge der fra.. Hvis ikke du vil tage toget hele vejen.. 

http://www.langelandsfaergen.dk/?gclid=CLXYh5LX7KkCFUUYzQodHUm3ZQ

Anmeld

6. juli 2011

grøn · ært

Pernille08 skriver:

DEt er dyrt , det er helt sindsygt . Det er jo alt for mange penge til så kedeligt et sted .

Jeg er født og opvokset på lolland .

Det er aaaalt for dyrt uanset! Jeg kan jo komme til London to gange for de samme penge!!! 

Heheh.. Du er godt nok ikke vild med Lolland! ;P Men Lama Ole kommer på besøg og det er DERFOR vi skal dertil

Anmeld

6. juli 2011

grøn · ært

TAK for alle jeres link og beskrivelser af rejsen!! Jeg er igang med at kigge på dem fra en ende af!

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hyldeblomst skriver:

Hmm... OKay, nu kiggede jeg lige rejseplanen.. Og det er med fem forskellige tog :O Kan det ikke gøres nemmere med en færge? 

5 forskellige??? 

Anmeld

6. juli 2011

grøn · ært

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

5 forskellige??? 

Jeps.. Fem eller fire!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.