Hvordan kommer man til Lolland???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.577 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

grøn · ært

Hjææælp! Jeg leder og søger og kan IKKE finde ud af det 
Hvordan kommer jeg fra Silkeborg til Lolland?? Med tog og færge går jeg ud fra, men jeg kan simpelthen ikke finde færgen der skal sejle en til Lolland. Og derfor heller ikke hvad det koster..???

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

sandorff

Hyldeblomst skriver:

Hvordan kommer jeg fra Silkeborg til Lolland?? Med tog og færge går jeg ud fra, men jeg kan simpelthen ikke finde færgen der skal sejle en til Lolland. Og derfor heller ikke hvad det koster..???

Håber I kan hjælpe

kan du ikke bare tage toget hele vejen? over fyn, sydsjælland, falster og så; thadaaa... lolland...?

Anmeld

6. juli 2011

mortilnoahogmelina

JEG lille nu nok tage toget hele vejen , over fyn og sjælland og sørme om du så ikke rammer lolland

Anmeld

6. juli 2011

grøn · ært

Kan man det?? Men hvad ved jeg.. Tror også det er meeget dyrer?? 

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hyldeblomst skriver:

Håber I kan hjælpe

Du tager da bare toget 

Anmeld

6. juli 2011

grøn · ært

Hmm... OKay, nu kiggede jeg lige rejseplanen.. Og det er med fem forskellige tog :O Kan det ikke gøres nemmere med en færge? 

Anmeld

6. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg tror absolut det er den billigste løsning at tage toget .
Jeg menes at der er 1 tog om dagen hvor der kun er 2 skift .
Men det er besværligt at komme til dødens pølse

Anmeld

6. juli 2011

grøn · ært

Jeg tror absolut det er den billigste løsning at tage toget .
Jeg menes at der er 1 tog om dagen hvor der kun er 2 skift .
Men det er besværligt at komme til dødens pølse

Okay, det må de næsten vide på stationen.. Så må jeg lige høre dem ad med togrejse...

Det kommer dog til at koste 1800 kroner med tog til og fra Lolland for ham og mig.. Orh det var godt nok dyrt!!!!!!!!!

.....så bliver det ikke denne sommer ):

Anmeld

6. juli 2011

grinny

Du kan sagtens tage færgen fra Spodsbjerg - Tårs. Førhen kørte der er bus 800 fra Nykøbing - Odense med stop i Nakskov og omvendt, men aner faktisk ikke om den kører mere. 

Kører den bus ikke kan du ikke komme fra Tårs og til Nakskov medmindre du vil gå (ca. 12 km) eller der er nogen der kan hente dig

Anmeld

6. juli 2011

mortilnoahogmelina

grinny skriver:

Du kan sagtens tage færgen fra Spodsbjerg - Tårs. Førhen kørte der er bus 800 fra Nykøbing - Odense med stop i Nakskov og omvendt, men aner faktisk ikke om den kører mere. 

Kører den bus ikke kan du ikke komme fra Tårs og til Nakskov medmindre du vil gå (ca. 12 km) eller der er nogen der kan hente dig

DEn kører stadig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.