Mira0911 skriver:
Hvornår fik du dit ks? Altså hvor lang tid før terminen?
Jeg gik til scanning hver 14. dag - pga Laura's størrelse. Torsdag var jeg til JM - og hun sagde: "h*n sidder fast med hovedet ned af, og du kan føde når som helst" - dette var 20 dage før termin (02-11-10)
Kom så til scanning næste dag - der var det overlægen som scannede mig, og jeg fik så besked om, at h*n IKKE har haft hovedet nede, pga han kunne se på hovedeformen, at hun havde siddet fast i et godt stykke tid, og han undrede sig over, at dette ikke var blevet opdaget noget før.
Tirsdagen efter var jeg til vendingsforsøg, det lykkes ikke, og hende som forsøgte, tilkaldte overlægen fra i fredags, og hørte om han ville gør et forsøg. Dette sagde han nej til, da han ikke ville stresse h*n mere inde i maven - hun kunne ikke vende hende en milimeter, så hun sad godt fast med bagdelen i mit bækne. Så fik en seddel med dato for PK (det blev mandagen efter - 9 dage før termin) og at vi skulle være på Gentofte kl. 7.00.
Næste dag (onsdag), var vi til PK-møder og fik besked på at vi ville være nr. 3 i køen til PK den dag.
Så blev det mandag den 25-10-10 (9 dage før termin) - og Laura kom til verden kl. 11.28 - 2580 gram og 46 cm.
Anmeld