Kom glad... Fortæl om jeres vendingsforsøg, og hvad det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.267 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Mira0911

Fortæl endelig om dit vendingsforsøg fordi dit barn stod i UK stilling... 

Hvad det endte med - At føde selv eller PKS? 

Jeg står og har en baby i UK stilling og skal til vendingsforsøg i august hvor jeg er 36+1... 

Vil rigtig gerne høre om jeres oplevelse, hvordan det er gået osv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

twinny

Nu er det ikk mig selv, men min mormor...  Min onkel var i UK stilling og han blev vendt flere gange og ligeså snart hun kom hjem smuttede han tilbage..  Tror han blev vendt 5 gange.  Så hun fødte i UK stilling.

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Nu er det ikk mig selv, men min mormor...  Min onkel var i UK stilling og han blev vendt flere gange og ligeså snart hun kom hjem smuttede han tilbage..  Tror han blev vendt 5 gange.  Så hun fødte i UK stilling.

Træls han vendte tilbage til samme stilling... 

Jeg ved at jeg skal ikke føde i UK stilling efter der var komplikationer med første fødsel... Håber så meget at når hun bliver vendt at hun bliver på sin plads... 

Anmeld

6. juli 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Træls han vendte tilbage til samme stilling... 

Jeg ved at jeg skal ikke føde i UK stilling efter der var komplikationer med første fødsel... Håber så meget at når hun bliver vendt at hun bliver på sin plads... 

Jaah det må være vildt irriterende....

Men vi håber lille pigen bliver liggende...

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Jaah det må være vildt irriterende....

Men vi håber lille pigen bliver liggende...

Ja.. Jordemoderen prøvede faktisk allerede igår se om hun kunne rokke hende fri, og det lykkes ikke... 

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

6. juli 2011

Mira0911

Slet ingen? 

Anmeld

6. juli 2011

Ellie79

Vil da gerne fortælle, men vi havde desværre ingen succes. Var enormt smertefuldt at få hende løftet op af bækkenet og drejet, for at hun 2 minutter efter smuttetede derned med numsen igen, den bandit. Men endte i ks da vendingsforsøget mislykkedes. Ks var en rigtig god oplevelse. Var oppe og gå efter 8 timer og nærmest af alt smertestillende dagen efter. Vi blev tiden ud på sygehuset, men kunne sagtens været taget hjem.

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

AnjaB skriver:

Vil da gerne fortælle, men vi havde desværre ingen succes. Var enormt smertefuldt at få hende løftet op af bækkenet og drejet, for at hun 2 minutter efter smuttetede derned med numsen igen, den bandit. Men endte i ks da vendingsforsøget mislykkedes. Ks var en rigtig god oplevelse. Var oppe og gå efter 8 timer og nærmest af alt smertestillende dagen efter. Vi blev tiden ud på sygehuset, men kunne sagtens været taget hjem.

Dejligt at høre det var en god oplevelse... Jeg er har fået at vide at jeg skal blive der i de dage de anbefaler når man får KS... Håber og ønsker at hun ikke smutter tilbage med numsen når det er... 

Anmeld

6. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Mira0911 skriver:

Fortæl endelig om dit vendingsforsøg fordi dit barn stod i UK stilling... 

Hvad det endte med - At føde selv eller PKS? 

Jeg står og har en baby i UK stilling og skal til vendingsforsøg i august hvor jeg er 36+1... 

Vil rigtig gerne høre om jeres oplevelse, hvordan det er gået osv... 

Ved at henri84 fødte en stor og lang pige på 3980 g og 53 cm med numsen først, på rekordt tid...

Nå nu til sagen...

Frederic lå i tværleje gennem hele graviditet, så havde ikke den store aktivitet af et barn der mosled rundt.

De forsøgte at vende ham, men kunne ikke. Han havde ligger sådan for længe og de kunne ikke få ordenlig fat om hverken hans numse (begravet ved min hofte) eller hoved (lå og kørte/ramte mine riben konstant)..

Ud det skulle han, så det blev ved pks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.