Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kan man ikke komme til at se et større billede af det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold k*ft hvor er det fedt!!
Har overhovedet ikke råd til det, men hold da op... Ville elske at have det til at stå herhjemme..... Nøøøj, er forelsket...
Håber du finder en god ejer
muzen skriver: kan man ikke komme til at se et større billede af det?
hejsa. jeg er ikke hjemme lige nu, men kan lige kan nogle nye billeder med mit kamera nir jeg kommer hjem, så tror jeg de er større. )
Hejsa.
Jeg har netop taget nogle billeder på min kamera. Håber du kans e det bedre der.
Vandet ser rigtig brunt ud, men det er altså kun fordi det er mørkt og blitsen laver numre
Honnie's Wife<3 skriver: Jeg må altså lige prøve at snakke med ham om det, for hold kæft hvor vil jeg gerne have det !!!
Jeg må altså lige prøve at snakke med ham om det, for hold kæft hvor vil jeg gerne have det !!!
Se evt de nye billeder jeg har lagt ind.
Men vær obs på at vandet ser brunt ud - det er det ikke - det er blot blitsen der driller
Det godt nok fedt !! Desværre har jeg slet ikke råd, men det er da bare så sjovt !
henh01 skriver: Se evt de nye billeder jeg har lagt ind. Men vær obs på at vandet ser brunt ud - det er det ikke - det er blot blitsen der driller
Det ser da mega fedt ud, især når lyset er tændt!!
Tvillingemor90 skriver: Det godt nok fedt !! Desværre har jeg slet ikke råd, men det er da bare så sjovt !
Ja det er en sjov og anderledes måde at holde fisk på. Man er i hvert fald sikker på at man ikke støder ind i andre der har samme bord
Honnie's Wife<3 skriver: Det ser da mega fedt ud, især når lyset er tændt!!
det er super fedt. Bordet bliver sat i kælderen inden d. 19 aug. Hvorfor jeg meget gerne vil have det solgt inden. Jeg nåede ikke ud forbi butikken i dag, da vi tog på ble-rov i bilka i stedet
henh01 skriver: Hejsa. Jeg har netop taget nogle billeder på min kamera. Håber du kans e det bedre der. Vandet ser rigtig brunt ud, men det er altså kun fordi det er mørkt og blitsen laver numre
Ej et fedt sofa bord - Er dog ikke lige til akvarie men fedt det er det ski. Ikke nået man ser hver dag - har aldrig set så fedt et bord.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128