sofabord akvarium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. august 2011

henh01

Mikkel's mor <3 skriver:

Hvor står den henne ?

Køge. Det kan leveres mod merbetaling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Mikkel's mor <3

henh01 skriver:

Køge. Det kan leveres mod merbetaling

uhh det er lige langt nok væk og det er heller ikke lige manden, så hopper fra igen  

Anmeld

7. august 2011

henh01

Mikkel's mor <3 skriver:

uhh det er lige langt nok væk og det er heller ikke lige manden, så hopper fra igen  

Det er helt i orden

Anmeld

9. august 2011

henh01

Honnie's Wife<3 skriver:

Et bud er jo også kun en pris ide

2000??

Hejsa. Er du stadig interesseret i bordet til 2000 kr? Det er lige før jeg overvejer det så

Anmeld

9. august 2011

Darling<3

henh01 skriver:

Hejsa. Er du stadig interesseret i bordet til 2000 kr? Det er lige før jeg overvejer det så

Jeg er kanon interesseret, men manden er ikke helt med på ideen nu Han snakker om at det er svært at holde og at der skal bruges nogle større pumper for ikke at skabe algeproblemer

Tror desværre ikke jeg bliver ejer af dit smukke sofabord

Anmeld

9. august 2011

millesofie

1000??

det er jo bare et bud

Anmeld

9. august 2011

henh01

Honnie's Wife<3 skriver:

Jeg er kanon interesseret, men manden er ikke helt med på ideen nu Han snakker om at det er svært at holde og at der skal bruges nogle større pumper for ikke at skabe algeproblemer

Tror desværre ikke jeg bliver ejer af dit smukke sofabord

Der er 2 pumper indbygget i bordet, vi har på ingen måde haft problemer med alger. Vi har 2 alm sugemaller og en helt lille en. Pumperne der er i bordet er fine og holder det pænt. Vi tager 1/3 del op med en vandsuger (eller hvad de hedder) 1 gang om ugen ca og fylder en ny spand i. Det tager max 15 min og så er det pænt.

Anmeld

9. august 2011

henh01

millesofie skriver:

1000??

det er jo bare et bud

Hej Millesofie..

Så langt ned kan jeg ikke gå, men vil måske gå med til de 2000 kr hvis du er hurtig

Anmeld

9. august 2011

Darling<3

henh01 skriver:

Der er 2 pumper indbygget i bordet, vi har på ingen måde haft problemer med alger. Vi har 2 alm sugemaller og en helt lille en. Pumperne der er i bordet er fine og holder det pænt. Vi tager 1/3 del op med en vandsuger (eller hvad de hedder) 1 gang om ugen ca og fylder en ny spand i. Det tager max 15 min og så er det pænt.

Kan se at det er 80x80 og 47 høj.. Kan man spise ved det? vi har nemlig ikke noget spisebord, så vi spiser ved sofaen hver dag

Lyder lidt som om at han nu OVERVEJER det

Anmeld

9. august 2011

millesofie

henh01 skriver:

Hej Millesofie..

Så langt ned kan jeg ikke gå, men vil måske gå med til de 2000 kr hvis du er hurtig

nej så hopper jeg fra

har desværre ikke pengene lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.