sofabord akvarium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. august 2011

henh01

Honnie's Wife<3 skriver:

Kan se at det er 80x80 og 47 høj.. Kan man spise ved det? vi har nemlig ikke noget spisebord, så vi spiser ved sofaen hver dag

Lyder lidt som om at han nu OVERVEJER det

jeg har netop nydt min aftensmad derhenne, men man sidder jo altid bedre at spiser ved et spisebord Men jo man kan godt spise ved det.. Det er lige nøjagtigt ligeså stort som mit tidligere sofabord og der spiste vi altid når den store var ved sin far

Nu spiser vi kun ved sofabordet når børnene ikke spiser med - ren princip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

henh01

millesofie skriver:

nej så hopper jeg fra

har desværre ikke pengene lige nu

Det var en skam - det skal nemlig sælges nu

Anmeld

9. august 2011

Darling<3

henh01 skriver:

jeg har netop nydt min aftensmad derhenne, men man sidder jo altid bedre at spiser ved et spisebord Men jo man kan godt spise ved det.. Det er lige nøjagtigt ligeså stort som mit tidligere sofabord og der spiste vi altid når den store var ved sin far

Nu spiser vi kun ved sofabordet når børnene ikke spiser med - ren princip

Jeg må altså lige prøve at snakke med ham om det, for hold kæft hvor vil jeg gerne have det !!!

Anmeld

9. august 2011

henh01

Honnie's Wife<3 skriver:

Jeg må altså lige prøve at snakke med ham om det, for hold kæft hvor vil jeg gerne have det !!!

de laves heller ikke mere og jeg taler af erfaring når jeg siger at det er svært at finde et anderledes akvarium

Anmeld

9. august 2011

henh01

Honnie's Wife<3 skriver:

Hejsa

Hvornår ved du besked om I vil købe bordet?

Anmeld

9. august 2011

Darling<3

henh01 skriver:

Hejsa

Hvornår ved du besked om I vil købe bordet?

Tja, det er svært at svare på, men hvis du har en anden mulig køber, så er det helt okay at du sælger det til anden side Kan jo ikke love dig at vi køber, men han overvejer det dog..

Anmeld

9. august 2011

henh01

Honnie's Wife<3 skriver:

Tja, det er svært at svare på, men hvis du har en anden mulig køber, så er det helt okay at du sælger det til anden side Kan jo ikke love dig at vi køber, men han overvejer det dog..

Har lovet at vise billeder frem i vores lokale dyrebutik, da chefen muligvis var interesseret. Vil dog gerne give Jer en reel chance.

Anmeld

9. august 2011

Darling<3

henh01 skriver:

Har lovet at vise billeder frem i vores lokale dyrebutik, da chefen muligvis var interesseret. Vil dog gerne give Jer en reel chance.

Vis ham bare billederne, vil jo ikke sidde og love dig at vi henter det lige om lidt.. Hvis min kæreste siger okay og er med på ideen (han skal skifte/rense det ) så vil vi gerne købe det, men hvis ikke.. Så kan vi desværre ikke Vi er jo 2 der skal kunne være i vores hjem og bestemme hvad der skal være her, og jeg er en IDIOT til at skifte vand i et arkvarie, har prøvet (der røg alle 4 gange ca 10 liter vand ud på gulvet, glemte at holde øje med vandstanden&nbsp

Anmeld

10. august 2011

henh01

Honnie's Wife<3 skriver:

Vis ham bare billederne, vil jo ikke sidde og love dig at vi henter det lige om lidt.. Hvis min kæreste siger okay og er med på ideen (han skal skifte/rense det ) så vil vi gerne købe det, men hvis ikke.. Så kan vi desværre ikke Vi er jo 2 der skal kunne være i vores hjem og bestemme hvad der skal være her, og jeg er en IDIOT til at skifte vand i et arkvarie, har prøvet (der røg alle 4 gange ca 10 liter vand ud på gulvet, glemte at holde øje med vandstanden&nbsp

Hahaha her er det også manden der skifter vand

I giver bare besked.. Hvis jeg kan nå det tager jeg ud i butikken i dag.

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

henh01 skriver:

Hahaha her er det også manden der skifter vand

I giver bare besked.. Hvis jeg kan nå det tager jeg ud i butikken i dag.

Det er også mere et mandejob Hehe..

Okay, håber du får det solgt.. Hører ham ad når han kommer hjem fra jobbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.