En tur på fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2008

Ny mor

Puh....det er da ikke en kedelig graviditet du har Men hvor skønt at alt var fint og lillepigen vejer som hun skal !

Kh Birgitte (som ønsker dig og lillepigen en rolig jul!!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Helle30

Tak for alle jeres søde hilsner.
Jeg købte jo sådan noget tranebærsaft, som jeg har drukket i min evige strøm af danskvand. Bacon: Det skulle berolige fordøjelsessystemet + hvis man har en irritabel blære.
Om det er dét, eller rumleriet bare er gået over af sig selv, ved jeg ikke. Men jeg var ihvertfald glad for, det ikke havde noget med den lille at gøre.

- Helle

Anmeld

16. december 2008

ka li ja

hej søde helle!
dejligt at hører at det hele var ok trods alt. fornuftigt af dig at ta afsted, det er dumt at slå sådan noget hen!
hvor langt er du præcis nu?

Anmeld

17. december 2008

Helle30

Kalaha! Er 34 uger, har jeg lige regnet ud. Synes jeg havde noget bedre styr på uger+dage, da jeg ventede Sofie.
Godt at se dig igen søde!

Helle

Anmeld

17. december 2008

Rasmine

Jamen Helle, det sgu da lige op over så.
Spændende.
Hvilken dato er du præcist sat til?
-Og fødte du til tiden sidst, eller?

Anmeld

17. december 2008

Helle30

Shhh Bacon. Vel er det ej oppe over - der er mindst 6 uger til, og desuden har jeg slet ikke tid foreløbigt. Med Sofie gik jeg 8 dg. over, og så føder man jo ikke for tidligt 2. gang heller - right? eller er det en skrøne?

- Helle

Anmeld

17. december 2008

Rasmine

Årk, kender ikke så meget til det med om man føder til tiden, hvis man er gået over tiden første gang.
Men jeg kan regne ud det er engang i januar.

Mette - skruk den ene dag, den næste dag er hun på nippet til at få surret æggelederne sammen

Anmeld

17. december 2008

linemus

Helle30 skriver:

Shhh Bacon. Vel er det ej oppe over - der er mindst 6 uger til, og desuden har jeg slet ikke tid foreløbigt. Med Sofie gik jeg 8 dg. over, og så føder man jo ikke for tidligt 2. gang heller - right? eller er det en skrøne?

- Helle

Spørg lige Jeanette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.