En tur på fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. december 2008

Helle30

- har jeg lige været. Jeg vågnede i morges med spændinger i hele maven. Ikke som veer, - men alligevel sådan, at jeg bare var øm og spændt over hele maven. Besluttede til sidst at ringe til fg, og de ville selvf. gerne lige se mig, så jeg tog derud.
Fik kørt to x strimmel, taget prøve for blærebetændelse, blev mærket på og scannet både indvendigt og udvendigt. Alt var heldigvis i skønneste orden, og overlægen lavede tilmed en vægtscanning, der viste at lillepigen vejer 2100g nu. Det er jo også helt efter bogen.
Der kunne registreres nogle meget svage plukveer på strimmelen, men der er ingen tegn på, at der skulle være nogen form for fødsel på vej foreløbig.
Pyhh, var jeg da lige glad, da jeg kørte derfra. Det hele tog 3 timer, men jeg havde gerne ligget der 3 dage bare for at høre, at alt er ok.
Jordemoderen synes, jeg skal prøve at drikke noget tranebærsaft, fordi det så måske er mit eget fordøjelsessystem, der brokker sig.
Jeg er lidt mindre øm nu, men jeg vil nu købe noget af det der saft senere og prøve alligevel.

Ville bare lige fortælle

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2008

Lise

Dejligt at der ikke var noget galt, at den lille prinsesse har det godt - og at du ikke umiddelbart skal føde Hvor langt er du nu? 33.-34. uge?

Da jeg ventede Simon havde jeg tre ture på fødegangen inden det rigtigt blev tid pga. småkomplikationer - og det er jo dejligt at de virkelig gennemtjekker én når man nu kommer...

Anmeld

14. december 2008

ivfmarie

pheuww!! Godt at alt er ok..

Marie

Anmeld

14. december 2008

mor til en del

Godt du tog kontakt til fødegangen istedet for at gå og bekymre dig, og skønt at alt var okay...

Lisbeth.

Anmeld

14. december 2008

Monica

Dejligt at høre at alt var som det skulle være

Monica

Anmeld

14. december 2008

Susan1978

dejligt alt var ok, ja bliv hellere tjekket en gang for meget.

Anmeld

14. december 2008

BellaT

Pyha! Godt at alt var ok og at hun venter lidt endnu med at komme ud.

Knus fra Helle...

Anmeld

15. december 2008

Loggidut

godt den lille alligevel ikke var på vej, det er jo lige tidligt nok, men for pokker hvor er man bare obs på de signaler kroppen sender når man er gravid, det er altså sjældent man er så voldsomt tunet ind på hvert et lille prik kroppen modtager...

godt du fik det tjekket, og mon ikke du skal slappe en smule af?

knus fra sloggi, som heldigvis ikke blev web-tante lige i den her situation!

Anmeld

15. december 2008

Rasmine

Helløøø, hvad er det det der tranebærsaft gør?

Anmeld

15. december 2008

Marco2

Hej Helle.

Godt at bettesnøvsen vælger at blive derinde for en stund.
Jeg var selv turen igennem i uge 30-31. Der er godt nok mange tanker der lige kører igennem hovedet.

Håber du er helt frisk igen.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.