- har jeg lige været. Jeg vågnede i morges med spændinger i hele maven. Ikke som veer, - men alligevel sådan, at jeg bare var øm og spændt over hele maven. Besluttede til sidst at ringe til fg, og de ville selvf. gerne lige se mig, så jeg tog derud.
Fik kørt to x strimmel, taget prøve for blærebetændelse, blev mærket på og scannet både indvendigt og udvendigt. Alt var heldigvis i skønneste orden, og overlægen lavede tilmed en vægtscanning, der viste at lillepigen vejer 2100g nu. Det er jo også helt efter bogen.
Der kunne registreres nogle meget svage plukveer på strimmelen, men der er ingen tegn på, at der skulle være nogen form for fødsel på vej foreløbig.
Pyhh, var jeg da lige glad, da jeg kørte derfra. Det hele tog 3 timer, men jeg havde gerne ligget der 3 dage bare for at høre, at alt er ok.
Jordemoderen synes, jeg skal prøve at drikke noget tranebærsaft, fordi det så måske er mit eget fordøjelsessystem, der brokker sig.
Jeg er lidt mindre øm nu, men jeg vil nu købe noget af det der saft senere og prøve alligevel.
Ville bare lige fortælle
- Helle
Anmeld