Frøken J's skønne 3D scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Hvor sjovt - har lige mailet dem i dag

Men bliver nok jordemoder.dk i stedet for - der har vi været 1 gang, og de var simpelthen bare SÅ fantastiske

Wel, hvis du bestemmer dig for Hobro, så giver du bare et prej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Hihi - jamen jeg er også helt i tvivl om hvad vi skal gøre Men vi var til en tidlig scanning, og en kønsscanning ved scanningsjordemoderen her i Århus - så der får vi også en 3d billigere. Hvis vi vælger det Hvad gav i for det?

Har helt svært ved at tage den beslutning! For er jo SÅ nysgerrig, men samtidig vil jeg hellere bruge pengene på noget andet til hende. Vi mangler stadig barnevogn, sengerand, sengetøj og en masse tøj - så der er jo nok at bruge pengene på..

Ih jeg må altså lige vende den med kæresten igen

Kun om 13 uger Hvor dejligt. Jeg har jo lææænge endnu..

Vi fik nemlig også en pakkeløsning + studierabat Pakken kostede 1300 og var for trygheds+3D, hvor trygheds kostede de 400, og 3d så kostede 900. Men vi fik scanningen i gave af min mor Så jeg kan sagtens følge jeres tanker om, at der er andre ting der er vigtige! Så er det bare om i kan vente sååååå længe på at se hende igen. Hehe

Anmeld

9. juli 2011

Rosa

Jamen, det ER en fantastisk oplevelse!!!  Skal vi ikke have lov at se et billede af divaen? 

Anmeld

9. juli 2011

Frøken J.

Rosa skriver:

Jamen, det ER en fantastisk oplevelse!!!  Skal vi ikke have lov at se et billede af divaen? 

Så fandt du dem! Haha

Anmeld

9. juli 2011

Rosa

Frøken J. skriver:

Så fandt du dem! Haha

Jaah, jeg sgu ikke for kvik her til morgen...

Anmeld

9. juli 2011

Frøken J.

Rosa skriver:

Jaah, jeg sgu ikke for kvik her til morgen...

Det er heller ikke nemt! Bebrejder varmen

Anmeld

9. juli 2011

Rosa

Frøken J. skriver:

Det er heller ikke nemt! Bebrejder varmen

Yes, det er HELT sikkert derfor! 

Anmeld

9. juli 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Vi fik nemlig også en pakkeløsning + studierabat Pakken kostede 1300 og var for trygheds+3D, hvor trygheds kostede de 400, og 3d så kostede 900. Men vi fik scanningen i gave af min mor Så jeg kan sagtens følge jeres tanker om, at der er andre ting der er vigtige! Så er det bare om i kan vente sååååå længe på at se hende igen. Hehe

Det var nu ikke så galt Ja, vi må finde ud af, hvad vi vil.. Det er bare svært. Især efter at have set andres. Så vil man jo også gerne selv se sit guld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.