Frøken J's skønne 3D scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Frøken J.

Ben&Jerry skriver:

dejligt glæder mid til at se billeder af bebs i vand

Glæder mig til at dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Frøken J.

Mutti2B skriver:

Ih, det lyder til at ha været en helt fantastisk scanning af lillepigen

Glæder mig til at se billeder af hende

Det var det bare også! Og glæder mig rigtig meget til at vise hende frem herinde

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Håbede der var billeder med - men dem venter jeg spændt på

Hvor er det dejligt at høre! Og hvor sjovt, at hun ligner sin far så meget Det må have været fantastisk at se sit lille vidunder i fuld form. Og lækkert at hun er lille og tyk - det er sådan de er bedst de babyer

Hvor meget kunne man se af gangen på skærmen? Er hun så stor at det efterhånden kun er en arm, et hoved eller et ben?

Btw, dejligt det stadig er en pige. Det må være lidt svært, at skulle forholde sig til et nyt køn, når man går og venter sig det ene. Ikke at man ikke ville være lige så glad for begge - men når man nu er gåat i gang med det lyserøde

Jeg vil også bare såååå gerne vise hende frem lige NU! Men jeg forstår godt min kærestes ønske om, at hans familie skal se dem først. Så jeg har også KRÆVET at vi besøger dem i morgen eller sådan noget, så jeg kan få lov at flashe det lille mirakel. Hehe

Men ja, det er lige sådan de skal være. Små og buttede med runde kinder. Men ja, det bliver i familien. Vi er jo ikke ligefrem høje, tynde mennesker. Hehe

Altså vi så kun én ting af gangen. Fx hovedet, numsen, ben eller fødder. Hun er for stor til sådan at kunne "zoome ud" og få det store overblik  

Men det var nemlig det! Ikke fordi vi ikke ville elske en dreng, men hun ER jo en pige i vores hoved og har navn, en pigepersonlighed (føler jeg) + en masse lyserødt tøj Så det ville være noget af en omvæltning!

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Uha mange billeder, glæder mig

Jamen det kender jeg, min tøs har dog både hovedet og mave under gennemsnittet og så er bene bare langt over, så min er lang, men tynd og halv dum Ej det er ikke størrelsen, men gørelsen, som mænd altid siger

Sidst jeg var til scanning var 27+3, der vejede min 1022 g, så de følges jo ret godt vægtmæssig. Men så er jeres pige da også lidt under gennemsnittet, men stadig godt indenfor normalen

Men hvor lyder det bare dejligt. Glæder mig til billeder

Hahahaha! Ej hvor skægt! Du skal bare sige, at hun er en langbenet modella. Hun bliver hot 

Men ja, det er egentlig lidt skægt! For dengang hun sagde, at hun var lille og tyk og havde lidt dobbelthage begyndte jeg at frygte, at hendes vægt allerede nu var over snittet, og jeg skulle presse 5 kg baby ud Så det er egentlig skægt, at hun egentlig er lidt under. Læste lige i min-maves dag for dag ting i dag, at de fleste vejer ca. 1150 på det her tidspunkt, så hun er da lidt under. Men det betyder jo bare, at hun er kompakt. Det er vel typisk asiatisk, det kommer nok fra faderen

Anmeld

6. juli 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Jeg vil også bare såååå gerne vise hende frem lige NU! Men jeg forstår godt min kærestes ønske om, at hans familie skal se dem først. Så jeg har også KRÆVET at vi besøger dem i morgen eller sådan noget, så jeg kan få lov at flashe det lille mirakel. Hehe

Men ja, det er lige sådan de skal være. Små og buttede med runde kinder. Men ja, det bliver i familien. Vi er jo ikke ligefrem høje, tynde mennesker. Hehe

Altså vi så kun én ting af gangen. Fx hovedet, numsen, ben eller fødder. Hun er for stor til sådan at kunne "zoome ud" og få det store overblik  

Men det var nemlig det! Ikke fordi vi ikke ville elske en dreng, men hun ER jo en pige i vores hoved og har navn, en pigepersonlighed (føler jeg) + en masse lyserødt tøj Så det ville være noget af en omvæltning!

Kan helt godt forstå ham Synes også de skal have lov til at se deres lille barnebarn, før alle os "fremmede" på nettet Men ser frem til at se hende! Vi overvejer selv, om vi skal til det. Er jo SÅÅ nysgerrig Men samtidig så har jeg det sådan, at jeg gerne vil vente med at se hende, til hun bliver lagt på min mave. Lidt overraskelse må der jo gerne være. Meeen - når muligheden er der, så er det sgu svært at sige nej!

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Kan helt godt forstå ham Synes også de skal have lov til at se deres lille barnebarn, før alle os "fremmede" på nettet Men ser frem til at se hende! Vi overvejer selv, om vi skal til det. Er jo SÅÅ nysgerrig Men samtidig så har jeg det sådan, at jeg gerne vil vente med at se hende, til hun bliver lagt på min mave. Lidt overraskelse må der jo gerne være. Meeen - når muligheden er der, så er det sgu svært at sige nej!

Well, du skal jo tænke på, at der stadig sker meget fra man ser dem der i maven! Jeg synes i skal gøre det Så kan i tage til Hobro, og så kan du få et kort med derfra med mit navn på, for så får vi begge en gave. Haha! Ej, jeg kan godt følge dig, men ja.. Jeg tror ikke jeg havde kunne undvære det! Bare tanken om, at jeg først ser hende igen om en 13 ugers tid. Iih!

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Hahahaha! Ej hvor skægt! Du skal bare sige, at hun er en langbenet modella. Hun bliver hot 

Men ja, det er egentlig lidt skægt! For dengang hun sagde, at hun var lille og tyk og havde lidt dobbelthage begyndte jeg at frygte, at hendes vægt allerede nu var over snittet, og jeg skulle presse 5 kg baby ud Så det er egentlig skægt, at hun egentlig er lidt under. Læste lige i min-maves dag for dag ting i dag, at de fleste vejer ca. 1150 på det her tidspunkt, så hun er da lidt under. Men det betyder jo bare, at hun er kompakt. Det er vel typisk asiatisk, det kommer nok fra faderen

Det håber jeg i hvert fald

Hehe, heldigt på ikke skal presse 5 kgs baby ud Var også afsted i dag, nu vejer hun 1290 g, men hun tager lige lidt for lidt på, så de vil nok ikke følges helt ad, desværre.

Uh asiatisk kæreste Bliver en super lækker pige

Anmeld

6. juli 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

I skal da gøre det!! Det er SÅ meget det værd, når man er så langt henne, at man kan se deres ansigtstræk. Hehe Vi var hos Gaia Graviditetsklinik i Hobro www.graviditetsklinik.dk Super søde og professionelle! 

Hvor sjovt - har lige mailet dem i dag

Men bliver nok jordemoder.dk i stedet for - der har vi været 1 gang, og de var simpelthen bare SÅ fantastiske

Anmeld

6. juli 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Well, du skal jo tænke på, at der stadig sker meget fra man ser dem der i maven! Jeg synes i skal gøre det Så kan i tage til Hobro, og så kan du få et kort med derfra med mit navn på, for så får vi begge en gave. Haha! Ej, jeg kan godt følge dig, men ja.. Jeg tror ikke jeg havde kunne undvære det! Bare tanken om, at jeg først ser hende igen om en 13 ugers tid. Iih!

Hihi - jamen jeg er også helt i tvivl om hvad vi skal gøre Men vi var til en tidlig scanning, og en kønsscanning ved scanningsjordemoderen her i Århus - så der får vi også en 3d billigere. Hvis vi vælger det Hvad gav i for det?

Har helt svært ved at tage den beslutning! For er jo SÅ nysgerrig, men samtidig vil jeg hellere bruge pengene på noget andet til hende. Vi mangler stadig barnevogn, sengerand, sengetøj og en masse tøj - så der er jo nok at bruge pengene på..

Ih jeg må altså lige vende den med kæresten igen

Kun om 13 uger Hvor dejligt. Jeg har jo lææænge endnu..

Anmeld

9. juli 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Det håber jeg i hvert fald

Hehe, heldigt på ikke skal presse 5 kgs baby ud Var også afsted i dag, nu vejer hun 1290 g, men hun tager lige lidt for lidt på, så de vil nok ikke følges helt ad, desværre.

Uh asiatisk kæreste Bliver en super lækker pige

Det er nok meget forståeligt, når hun egentlig er tvillingepige, hvis det er rigtigt. Det bliver en sød og fin lille pige, du får dig

Og ja, mucho lækker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.