Madam Blå skriver:
Håbede der var billeder med - men dem venter jeg spændt på 
Hvor er det dejligt at høre! Og hvor sjovt, at hun ligner sin far så meget
Det må have været fantastisk at se sit lille vidunder i fuld form. Og lækkert at hun er lille og tyk - det er sådan de er bedst de babyer 
Hvor meget kunne man se af gangen på skærmen? Er hun så stor at det efterhånden kun er en arm, et hoved eller et ben?
Btw, dejligt det stadig er en pige. Det må være lidt svært, at skulle forholde sig til et nyt køn, når man går og venter sig det ene. Ikke at man ikke ville være lige så glad for begge - men når man nu er gåat i gang med det lyserøde 
Jeg vil også bare såååå gerne vise hende frem lige NU! Men jeg forstår godt min kærestes ønske om, at hans familie skal se dem først. Så jeg har også KRÆVET at vi besøger dem i morgen eller sådan noget, så jeg kan få lov at flashe det lille mirakel. Hehe 
Men ja, det er lige sådan de skal være. Små og buttede med runde kinder. Men ja, det bliver i familien. Vi er jo ikke ligefrem høje, tynde mennesker. Hehe 
Altså vi så kun én ting af gangen. Fx hovedet, numsen, ben eller fødder. Hun er for stor til sådan at kunne "zoome ud" og få det store overblik
Men det var nemlig det! Ikke fordi vi ikke ville elske en dreng, men hun ER jo en pige i vores hoved og har navn, en pigepersonlighed (føler jeg) + en masse lyserødt tøj
Så det ville være noget af en omvæltning!
Anmeld