Hej.
Jeg har selv stået samme sted som dig.
Jeg blev gravid da jeg var 18 år. Jeg var igang med én hf da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Som dig manglede jeg kun det sidste år. Fandt faktisk ud af det kort efter sommerferien.
Jeg snakkede med vejlederen på skolen og andre fagfolk, og vi blev enige om at jeg skulle klare det. Koste hvad det koste ville. Jeg havde ingen kvalme eller andet, og skolen tog hensyn til mig. (lærerne hentede stole til mig så jeg kunne sidde bedre :-P ) Da jeg fødte i maj måtte jeg gå til eksamen én uge efter. Og på én mdr var jeg blevet mor og student. Så jeg klarede det jo og fik et pænt gennemsnit.
Om folk mener i skal fjerne barnet, må stå for deres egen regning. I skal gøre hvad i føler for!
Med skolen, ja det kan man altså sagtens hvis du er stærk og med på at det bliver skide hårdt. :-) men så er det heller ikk værre.
Held og lykke med beslutningen. Jeg har aldrig fortrudt! Havde fortrudt så meget hvis jeg havde fået én abort. Havde aldrig tilgivet mig selv.
Og dem der mente jeg skulle få én abort har senere sagt at det var godt jeg ikk gjorde det :-)
Anmeld