hvilke produkter bruger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

TaAsJu

Jeg har den last at jeg som udd. Frisør har en last til tigi og sexy hair til håret og make up og crem bruger jeg cleniqe.. Pigerne bruger neutral eller matastil børn. Men da vi bor på Grønland Bliver alt bestilt over nettet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

akskovmose

Jeg sværger til bodyshop, desværre kan jeg ikke tåle deres mascara efter jeg er blevet gravid underligt, men den svider frygtelig i øjnene..

Elsker deres parfume, cremer og shampoo

Anmeld

7. juli 2011

Mick

Frøken J. skriver:

Det er formentlig fordi, at produkter fra Body Shop er fyldt med parfume + en masse andet kemi Og det er der mange der undgår som gravide eller med børn, som jo er denne sides målgruppe

åh er det ikke netop det badyshop står for at de ikke har alt muligt underligt i deres produkter ? eller er det noget jeg har misforstået ? 

Anmeld

7. juli 2011

Frøken J.

Mick skriver:

åh er det ikke netop det badyshop står for at de ikke har alt muligt underligt i deres produkter ? eller er det noget jeg har misforstået ? 

Har du nogensinde duftet et produkt fra Body Shop? Hehe. De STINKER af parfume Det de går op i er mere bæredygtighed, menneskerettigheder og lign

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jeg bruger Origins! Og så er jeg egentlig ligeglad med hvor jeg køber det Bare der hvor det er billigst. Køber det som regel i matas.

Anmeld

13. juli 2011

Mick

Frøken J. skriver:

Har du nogensinde duftet et produkt fra Body Shop? Hehe. De STINKER af parfume Det de går op i er mere bæredygtighed, menneskerettigheder og lign

haha jeg må lige tjekke mine kilder inden jeg lige vender tilbage med et bedre svar så ;-) men som udgangspunkt er jeg meget glad for bodyshop 

Anmeld

13. juli 2011

Muffin_girl

Mikkel's mor <3 skriver:

- grunden til at jeg spørg er fordi at jeg lige er blevet distributør i et firma der hedder nu skin. og for at få det op at køre skal man jo selfølgelig have nogle kunder.
- produkterne er uden parfume og er allergivenlige.
-kan bruges af mænd, kvinder og børn.
i kan se mere på www.nuskin.dk

god dag til alle

Biotherm FAVORIT  ...Og änglamark make-up fjerner og sæbe til kroppen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.