Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg sværger til bodyshop, desværre kan jeg ikke tåle deres mascara efter jeg er blevet gravid underligt, men den svider frygtelig i øjnene..
Elsker deres parfume, cremer og shampoo
Frøken J. skriver: Det er formentlig fordi, at produkter fra Body Shop er fyldt med parfume + en masse andet kemi Og det er der mange der undgår som gravide eller med børn, som jo er denne sides målgruppe
Det er formentlig fordi, at produkter fra Body Shop er fyldt med parfume + en masse andet kemi Og det er der mange der undgår som gravide eller med børn, som jo er denne sides målgruppe
åh er det ikke netop det badyshop står for at de ikke har alt muligt underligt i deres produkter ? eller er det noget jeg har misforstået ?
Mick skriver: åh er det ikke netop det badyshop står for at de ikke har alt muligt underligt i deres produkter ? eller er det noget jeg har misforstået ?
Har du nogensinde duftet et produkt fra Body Shop? Hehe. De STINKER af parfume Det de går op i er mere bæredygtighed, menneskerettigheder og lign
Jeg bruger Origins! Og så er jeg egentlig ligeglad med hvor jeg køber det Bare der hvor det er billigst. Køber det som regel i matas.
Frøken J. skriver: Har du nogensinde duftet et produkt fra Body Shop? Hehe. De STINKER af parfume Det de går op i er mere bæredygtighed, menneskerettigheder og lign
haha jeg må lige tjekke mine kilder inden jeg lige vender tilbage med et bedre svar så ;-) men som udgangspunkt er jeg meget glad for bodyshop
Mikkel's mor <3 skriver: - grunden til at jeg spørg er fordi at jeg lige er blevet distributør i et firma der hedder nu skin. og for at få det op at køre skal man jo selfølgelig have nogle kunder.- produkterne er uden parfume og er allergivenlige. -kan bruges af mænd, kvinder og børn.i kan se mere på www.nuskin.dk god dag til alle
- grunden til at jeg spørg er fordi at jeg lige er blevet distributør i et firma der hedder nu skin. og for at få det op at køre skal man jo selfølgelig have nogle kunder.- produkterne er uden parfume og er allergivenlige. -kan bruges af mænd, kvinder og børn.i kan se mere på www.nuskin.dk god dag til alle
Biotherm FAVORIT ...Og änglamark make-up fjerner og sæbe til kroppen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128