Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
- grunden til at jeg spørg er fordi at jeg lige er blevet distributør i et firma der hedder nu skin. og for at få det op at køre skal man jo selfølgelig have nogle kunder.- produkterne er uden parfume og er allergivenlige. -kan bruges af mænd, kvinder og børn.i kan se mere på www.nuskin.dk god dag til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkel's mor <3 skriver: - grunden til at jeg spørg er fordi at jeg lige er blevet distributør i et firma der hedder nu skin. og for at få det op at køre skal man jo selfølgelig have nogle kunder.- produkterne er uden parfume og er allergivenlige. -kan bruges af mænd, kvinder og børn.i kan se mere på www.nuskin.dk god dag til alle
Jeg bruger lancome fra Matas (:
køber ikke rigtig noget
bruger parfume jeg får i gave med en parfumefri deo (sikkert købt i netto)
bruger ikke rigtigt creme og går ikke med makeup (og det jeg har er så gammelt at jeg ikke aner hvor det er købt )
Synes jeg manglede lidt valgmuligheder hehe. Jeg køber cremer og rensemælk osv fra Änglamark og Bodyshoppen. Og make-up køber jeg fra Matas (men ikke matasprodukter: køber L'Oreal, Rimmel, Maybelline etc)
Sjovt, jeg kender navnet men husker ikke produktets udseende
Jeg køber sådan set over alt. Bare det er uden parfume og parabener.
Bruger meget forskelligt, men alt er svanemærker og asma og allergi mærket. Såsom mates striber, neutral og änglemark.
make up er fra nilens jord
cremer min mormor køber til mig.
Preghiera skriver: Synes jeg manglede lidt valgmuligheder hehe. Jeg køber cremer og rensemælk osv fra Änglamark og Bodyshoppen. Og make-up køber jeg fra Matas (men ikke matasprodukter: køber L'Oreal, Rimmel, Maybelline etc)
Änglermark forhandles de fleste steder, så derfor er den ikke skrevet for sig selv..
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Sjovt, jeg kender navnet men husker ikke produktets udseende Jeg køber sådan set over alt. Bare det er uden parfume og parabener.
hehe okay. har du nogen sinde prøvet nogle af deres proukter ?personlig syntes jeg at disse er bedre.. bla deres make-up jeg har fået prøvet lidt af. det er ikke oliebasseret som så meget andet er. de har lavet et forsøg med en maxfactor faundacion (staves ?) og med deres egen. maxfactoren lagde en hinne oven på vandet hvor imod nuskin blev "opløst" i vandet..
Lyder spændende
Overvejer de at blive Svanemærket, og tester de på dyr?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128