hvilke produkter bruger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Maja_4000

Køber cremer , makeupfjerner osv. i Kvickly , da jeg bruger Änglamark .. Make-up køber jeg som regl i Matas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mick

haha så fik jeg da også lige stemt, er da lidt skuffede over at der er så få, der har stemt på Bodyshoppen. Personligt er jeg stor fan af bodyshoppen, køber dog for det meste mine Deoer i matas da de har et lidt større udvalg af de parfymer jeg bruger. 

Hmm mon jeg er den eneste fyr i dette forra hehe ? 

de bedste hilsner

Mick

Anmeld

6. juli 2011

Lone Jakobsen

køber kun creme på apoteket

Anmeld

7. juli 2011

Fru.Ø

I Matas

Anmeld

7. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Mikkel's mor <3 skriver:

Änglermark forhandles de fleste steder, så derfor er den ikke skrevet for sig selv..

Änglamark forhandles i coop's forretninger: Kvickly og Brugsen... Det er det gamle Minirisk (Fakta har de samme produkter, blot som Minirisk)

Anmeld

7. juli 2011

Lunae

Jeg bruger beauty pacifique. Elsker den! Køber den i salling!

Anmeld

7. juli 2011

Glad Giraf

Mikkel's mor <3 skriver:

- grunden til at jeg spørg er fordi at jeg lige er blevet distributør i et firma der hedder nu skin. og for at få det op at køre skal man jo selfølgelig have nogle kunder.
- produkterne er uden parfume og er allergivenlige.
-kan bruges af mænd, kvinder og børn.
i kan se mere på www.nuskin.dk

god dag til alle

Jeg bruger kun mineral make up, entan fra GloMinerals eller Jane Iredale.. Hudpleje bruger jeg Dr. Murad eller GloTheraputics og til kroppen bruger jeg Dermalogica....

Alle lækre parfume fri produkter hvor jeg kender indholdet og kan se og mærke at de virker...

Hilsen en inkarneret kosmetolog

Anmeld

7. juli 2011

Frøken J.

Mikkel's mor <3 skriver:

- grunden til at jeg spørg er fordi at jeg lige er blevet distributør i et firma der hedder nu skin. og for at få det op at køre skal man jo selfølgelig have nogle kunder.
- produkterne er uden parfume og er allergivenlige.
-kan bruges af mænd, kvinder og børn.
i kan se mere på www.nuskin.dk

god dag til alle

Jeg bruger neutral, derma og lignende, som regel købt i Matas eller supermarkeder. Synes deres produkter er fantastiske, og de er virkelig gode på min hud.

Må indrømme jeg aldrig ville bruge det der Nu Skin... Håber det er ok, man også kommer med lidt kritik? Men synes godt nok det er ufattelig dyrt. Det kan godt ske, at det er fordi det er lidt luksusprodukter, men når jeg kan få 500 ml virkelig god bodylotion fra derma til 80, ville jeg aldrig give 145 kroner for halvt så meget Også ift. deres bodybutter..

Men ja, det er self. smag og behag og et spørgsmål om luksus

Anmeld

7. juli 2011

Frøken J.

Mick skriver:

haha så fik jeg da også lige stemt, er da lidt skuffede over at der er så få, der har stemt på Bodyshoppen. Personligt er jeg stor fan af bodyshoppen, køber dog for det meste mine Deoer i matas da de har et lidt større udvalg af de parfymer jeg bruger. 

Hmm mon jeg er den eneste fyr i dette forra hehe ? 

de bedste hilsner

Mick

Det er formentlig fordi, at produkter fra Body Shop er fyldt med parfume + en masse andet kemi Og det er der mange der undgår som gravide eller med børn, som jo er denne sides målgruppe

Anmeld

7. juli 2011

JulieE

Jeg bruger rigtig mange af The Bodyshops produkter, både hudpleje, make up og parfume. Suppleret op med nogle matas produkter bl.a. Matas luksus shampoo og nogle Ânglamärk produkter :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.