Han vil ikke - jeg vil gerne! Nu er jeg gravid :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

modesty

Hvordan er du blevet gravid hvis I har aftalt ikke at skulle have et barn nu? Har I ikke beskyttet jer? Jeg tænker bare at han da må være godt dum hvis han dyrker ubeskyttet sex og efterfølgende ikke kan finde ud af at tage konsekvensen af sine handlinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar ... Sidder her og har det rigtig træls indeni. Desværre er det ikke et af de problemer som bare løser sig selv.. Men kan godt fornemme på mig selv, at det måske ikke er ham jeg skal bo og leve med på længere sigt! Han stiller mig et ultimatum som får mit hjerte til at briste, uanset hvad jeg vælger at gøre.. Nu og om 5 år!

Anmeld

5. juli 2011

MorTilEn2013Dreng

jeg har prøvet lidt ligne jeg blev gravid på p piller men har så mistet.. men min han ville heller ikke og så helst jeg tog en abort.. hvor jeg havde sagt at det aldrig ville ske for jeg ville ikke kunne leve med mig selv eller med ham hvis jeg gjorde det. også sagde jeg han måtte jo blive hvis han elsket mig nok eller os måtte han jo skride.. han valgte og blive og begyndte faktisk at glæde sig.. så mon ikke han lige skal vende sig til chokket for det var det herhjemme der skulle til..

men kæmpe stort  til dig 

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg tager p-piller .. Og er alligevel blevet gravid :-(

Anmeld

5. juli 2011

Gaia

Jeg synes faktisk det er ham der er egoistisk i den her sag!?.

At han ligefrem vil gå fra dig fordi du er blevet gravid, og uden kontakt, synes jeg godt nok er en meget hård udmeldelse fra en der siger, at han gerne vil have børn med dig om et par år?

Synes det lyder på dig som om at du gerne vil beholde barnet. Ved du hvad, det tror jeg sørme jeg ville vælge.

helt enig.

Tror ikke man kan sige at ;" jeg skrider nu hvis du beholder barnet og jeg vil aldrig se dig eller barnet igen, men søde skat hvis du venter til jeg jeg jeg og mit ego er klar så kan du få både mig og barnet" Undskyld men helt ærlig tror han, at han er en slags præmie? wuuu.

Og ja jeg er enig med Alexis i, at jeg ville sørme også beholde barnet. Han må vel også have vist hvad det føre til når man har ubeskyttet sex. Alene det at han har gået med til det gør at han må stå til ansvar og ikke bare kan smide det væk som var det skrald. Det er trods alt et lille levende væsen. Nåja så kan man jo også spørge sig selv: Hvem mister mest ved at få barnet?? dig eller ham??

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Gaia skriver:

helt enig.

Tror ikke man kan sige at ;" jeg skrider nu hvis du beholder barnet og jeg vil aldrig se dig eller barnet igen, men søde skat hvis du venter til jeg jeg jeg og mit ego er klar så kan du få både mig og barnet" Undskyld men helt ærlig tror han, at han er en slags præmie? wuuu.

Præcis...  Han burde skamme sig!! 

Anmeld

5. juli 2011

Lullaby

Det er synd for Jer begge synes jeg.

Jeg kan kun give dig et kram og håbe på at det hele går op i den sidste ende

Anmeld

5. juli 2011

Ox.

Anonym skriver:

Kære alle..Jeg er i en dybt frustrende situation. Igår testede jeg positiv - meget positiv.. Men desværre var det med blandede følelser, da min kæreste fra start, havde meldt klart ud at han slet slet ikke var klar til den slags foreløbig (trods det at han har en søn på 4 år fra tidligere forhold). Vi har været sammen i halvandet år og boet sammen i et år. Jeg vil rigtig gerne have et barn nu - der er så mange tanker inde i mit hoved.. Tænk hvis vi får en abort nu og forsøger os med at blive gravide om 2 år - og så ikke kan ... Det ville ikke være til, at bære for mig! Jeg er også i tvivl om min samvittighed kan klare en abort - det hænger jo ved en resten af livet ... omvendt har jeg mit drømmejob nu - og hvis jeg pludselig skal have et barn også, kommer det måske til at have indflydelse, da det er er job med dag-aften-nattevagter..Jeg spurgte min kæreste hvad konsekvensen var, hvis jeg valgte at ville have barnet - han mener at løsningen på det, bliver at gå hver til sit - uden kontakt!! Så jeg må overveje had jeg vil helst lige nu.. Han har ret når han siger, at jeg kan få begge dele i fremtiden - både ham og det barn jeg ønsker!! Det er meget ambivalent ... - På den ene side føler jeg, at jeg har taget en beslutning .. jeg vil min kæreste for meget, til at jeg kan lade vores forhold gå i vasken! Senere i livet kan jeg få begge ting - men kan ikke nu. Kan ikke bære at skulle være så egoistisk og gå stik imod hans ønske. Det har en for stor konsekvens! Jeg har det svært med tanken om at et lille blinkende hjerte fjernet fra mig .. Følelserne og ordet "mor" strøg gennem mine tanker da jeg så de to streger på testen igår! Men i forhold til mit liv med min kæreste og andre ting, har jeg fundet løsningen inde i mig selv nu! Men nu har jeg chancen .. Jeg aner bare ikke hvad jeg stiller op!Hvad er jeres erfaringer?- en knust pige :-(

Kan sige dte så kort her.

Jeg har fået en abort før for at beholde en kæreste .. Og jeg har aldrig tilgivet mig selv.

Anmeld

5. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hvad pokker er han for en , hvordan kan man sige man vil gå fra dig hvis du beholder det barn , det er simpelthen ikke i orden .

Jeg er helt måløs over hans udtalse .

JEg vil bare sige når du selv brænder så meget for det barn vil du have svært ved at se din kæreste i øjnene resten af dit liv .
Ingen mænd skal tvinge en kvinde til en abort .
Men jeg forstår dig når du siger du ikke vil gå imod en mands ønske .
.

Anmeld

5. juli 2011

LuciaLiann

Jeg synes faktisk også det er ham der er egoistisk.. Hvorfor vil han ikke have barn nu???? Og helt ærligt.. man er to om det, og må så tage ansvaret begge to... Som min far plejer at sige: man kan ikke spille i lotteriet uden at acceptere gevinsten...

Så han ved at risikoen for at du kan blive gravid er der hver gang i går i seng med hinanden, også selvom i beskytter jer.. så jah.. synes det er ham der er egoistisk.. 

jeg forstår bare virkelig ikke hvad et par års forskel skulle gøre??? Det er jo NU du er gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.