30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Muhmi

Wow! Sikke en smuk mave du har!!!

Og ti uger... De går bare såååå hurtigt kan jeg godt sige dig... Skynd dig hellere at blive helt klar til bebs' hjemkomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Happiness

***S*** skriver:

Tusind tak smukke!

Er os helt sikker på de næste par uger bare flyver afsted, må heller se at komme lidt igang med indkøb og børneværelse!

Håber snart du får en masser veer og holder din lille dreng i dine arme!

Ihh det er så hyggeligt at shoppe og gøre klar til baby! Glæder mig sådan til at vi får købt hus, så jeg kan indrette et helt værelse

Tager glædeligt imod vestøv

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Muhmi skriver:

Wow! Sikke en smuk mave du har!!!

Og ti uger... De går bare såååå hurtigt kan jeg godt sige dig... Skynd dig hellere at blive helt klar til bebs' hjemkomst

Tusind tak!!

Jeg har lige fået købt mig et badekar, så er der 1 ting mindre at tænke på!  Regner med jeg kan hygge mig med alle de ting her i barsel snart!

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Happiness skriver:

Ihh det er så hyggeligt at shoppe og gøre klar til baby! Glæder mig sådan til at vi får købt hus, så jeg kan indrette et helt værelse

Tager glædeligt imod vestøv

VestøvVestøv

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Ej, hvor flot en mave! Og er selv lige gået ind i 10-uger-tilbage-fasen, så kender det godt. Men jeg har allerede ferie nu før barslen begynder, og det er HELT fantastisk - glæd dig!

Anmeld

14. juli 2011

***S***

MaybeBaby skriver:

Ej, hvor flot en mave! Og er selv lige gået ind i 10-uger-tilbage-fasen, så kender det godt. Men jeg har allerede ferie nu før barslen begynder, og det er HELT fantastisk - glæd dig!

Tusind tak!

Der er fedt og mærkeligt på samme tid, at det er lige om lidt!  Er I ved at være klar?? Vi mangler stadig at få købt lidt forskellige ting, meen det kan jeg hygge mig med i min barsel!

Har lige holdt 14dags ferie og holder igen 14dags ferie fra d. 30juli og derefter barsel! Kun 12 arbejdsdage tilbage. Bliver skønt, så skal det bare være sommer i August!

Anmeld

14. juli 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Tusind tak!

Der er fedt og mærkeligt på samme tid, at det er lige om lidt!  Er I ved at være klar?? Vi mangler stadig at få købt lidt forskellige ting, meen det kan jeg hygge mig med i min barsel!

Har lige holdt 14dags ferie og holder igen 14dags ferie fra d. 30juli og derefter barsel! Kun 12 arbejdsdage tilbage. Bliver skønt, så skal det bare være sommer i August!

Vi mangler ligeledes nogle småting udover en kommode og autostolen. (Og nå ja, at få nyt loft og gulv lagt!!! ) Men ellers er vi vist ret så godt med! Jeg talte også ned i arbejdsdage - det er så rart, når man kommer under de 5!

Og det er sådan lidt so-so at holde ferie nu, hvor det bare står ned i lårfede stråler. MEN man får lavet en masse indenfor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.